סטארט אפ חדש מנסה למצוא פתרון למבוכה של מדידת בגדי ים בחנויות. במקום למדוד בתא ההלבשה מודדים באפליקציה.
איך זה עובד? ענבר כרמל, מנכ"לית ומייסדת "אינפימה", מסבירה שהחברה פיתחה תא מדידה וירטואלי שמאפשר למדוד בגדי ים בחנויות וירטואליות ובחנויות פיזיות, וכל זה בסמארטפון של הלקוחות על גבי דמות תלת ממדית שהלקוחה מתארת את מידות הגוף שלה. כך מתקבלת סימולציה של בגד הים און ליין.
ועד כמה זה קרוב למקור? "הכל אפשרי", אומרת כרמל. "אבל אנחנו בעיקר מגשרים על פני הפערים במידות בין כל המדינות השונות. הלקוחה מזינה את מבנה הגוף שלה, ואנחנו יכולים להמליץ לה על המידה הנכונה בכל אתר ספיציפי ועל מוצרים נוספים".
החברה עובדת בשיתוף פעולה עם מותג "בננות" של נטע אלחמיסטר ונועה בני. "אנחנו רואים בזה אסטרטגיה מאוד מעניינת גם לנו להוכיח את היכולת של הטכנולוגיה, וגם להם".
כרמל לא ממהרת לקשר את ההשקעה של אלחמיסטר לתקרית המפורסמת עם עדן בן זקן, שתמונותיה מודדת בגדי ים בחנות של אלחמיסטר דלפו לרשת: "היא פשוט אהבה את הטכנולוגיה".