נעה קירל כובשת הקיץ את הבמות בהיכל "מנורה מבטחים". כ-17 אלף צופים הגיעו לראות את גרסת הבמה של הסדרה "כפולה" ביום אחד. "זה מטורף להגיע לכזה מעמד בגיל כזה צעיר. במיוחד עם סדרה שנכתבה על חיי", אומרת קירל.
אבל לא רק את הבמה כובשת קירל אלא גם את הרשתות החברתיות. קירל משתמשת המון ברשתות החברתיות לקדם פרויקטים שהיא עובדת עליהם אבל גם קמפיינים עליהם היא חתומה. "אני משתדלת שזה יראה מאוד אותנטי ולא מבויים למרות שכולם יודעים שאני מפרסמת את החברות שאני עובדת איתן", אומרת קירל. "גם אם אני מקבלת תשלום מסוים עבור מוצר שאני מפרסמת זה מוצר שאני באמת מאמינה בו ולכן זה לא משנה אם אתה יודע שקיבלתי תשלום או לא".