לפני כמה חודשים טופז כהן דהן הזמינה פרחים, מתנת חג עבור אמה. היא נכנסה לאתר Zer4u ובחרה את הזר הכי מרשים שיש בחנות. "הזר הגיע באיחור, 40 דקות לפני כניסת החג", מספרת טופז. "כשהגיע הזר אמא שלי אמרה לי: 'אתה בטוחה שזה הזר שהזמנת?'. ראינו תמונות והזדעזענו".
גם כשהחליטה טופז לתת צ'אנס נוסף ולהזמין זר של סחלבים מה שהיא קיבלה היה רחוק ממה שהובטח לה. בתמורה צעקה עליה העובדת בחנות.
שוק הפרחים הישראלי מגלגל כמיליארד שקלים בשנה. האירועים העיקריים שבהם עולות ההזמנות הם ערבי חג, ולנטיינס דיי וט"ו באב.
לא רק פרחים נבולים ממלאים את ההזמנות בפועל. כשהילה רכשה זר פרחים מ"פרחי ליאת", היא הופתעה לגלות שהאגרטל שקיבלה ממוחזר, ונושא לוגו של חברת קפה ידועה.
בתנועה לאמון הציבור מתקבלות תלונות רבות על הטיות צרכניות. במקרה שהזר מגיע לא כפי שהובטח בעת ההזמנה, מומלץ לצלם ולציין את שעת ההזמנה. מכירת מוצר פגום היא עבירה על חוק הגנת הצרכן.
תגובת זר פו יו: מערך שירות הלקוחות שלנו בודק ומשיב באופן מתמיד ומספק מענה הולם ומידי עד לאחרון הלקוחות. באחד המקרים המובא בכתבה מדובר בפנייה מלפני שלוש שנים.