אחד ממותגי האופנה הגדולים והמבוססים בעולם, ויקטוריה סיקרט מתמודד בשנים האחרונות עם צניחה חדה במכירות, בעיקר בקרב צעירים. אחד הצעדים שננקטים על מנת לכסות הפסדים הוא ביטול תצוגת האופנה המסורתית שהצמיחה את המותג: "המלאכיות של ויקטוריה".
אחד השיקולים לביטול התצוגה הם אחוזי הצפייה הנמוכים אי פעם שהניבה התצוגה האחרונה שנערך בשנחאי בשנת 2018, לצד ירידה במכירות וסגירת חנויות ברחבי העולם.
עבור לא מעט דוגמניות להתקבל לתצוגה של ויקטוריה סיקרט זה ממש כמו לקבל את המפתח לשערי גן עדן. רק בשנה שעברה התווספו 17 דוגמניות חדשות לנבחרת הנוצצת וזכו לתואר הנחשק "מלאכיות", לצד שמות גדולים כמו האחריות - ג'יג'י ובלה חדיד, אדריאנה לימה, קרלי קלוס ואחרות.
מנגד, הביקורות נגד תצוגת האופנה המסורתית רק גוברות מידי שנה כשלאנשים, ובעיקר נשים, נמאס לראות דוגמניות במידות לא הגיוניות בלבוש מינימלי ולא במגוון רחב של מידות המייצג את כל המידות בחברה.