מקופת חולים "לאומית" נמסר בתגובה: "מוקד האחיות של לאומית עומד לרשות לקוחות הקופה 24/7 ובזמינות מענה גבוהה. תפקיד המוקד לתת מענה רפואי ראשוני ולהפנות להמשך טיפול המקרה. הספציפי שהועלה, ייבדק".
בקופת חולים "מכבי" מסרו: "אנחנו פועלים לקצר את משך ההמתנה. מוקד האחיות במכבי פועל על בסיס התיק הרפואי של המטופל, האחות לומדת פרטים מתוך התיק. פעולות אלה אורכות זמן אך מעלות את רמת המקצועיות והאיכות של המענה. מוקד האחיות מיועד להתייעצות במקרי שגרה ולא במקרים דחופים".
תגובת קופת חולים "כללית": "קיימים עומסים במוקד האחיות ואנו פועלים על מנת לקצר את זמני ההמתנה. בכל בעיה רפואית ניתן לפנות למרפאות הקהילה ולשירותי רופאים און ליין ומוקדי רפואה דחופה".