רשת פתאל באמצעות אפליקציית הרגע האחרון שלה YALA הודיעה ברשתות החברתיות השבוע שבכל יום יחכה אוטובוס בעיר אחרת ובאותו הבוקר תצא הודעה על המיקום המדויק שלו. הראשונים להגיע יזכו בפרס שווה במיוחד- לילה על חשבון הרשת באחד מהמלונות שלה.
מי שעומד מאחורי המהלך הזה הוא נדב פתאל סמנכ"ל השיווק של הרשת. "רצינו להביא את הערכים של האפליקציה עם מהלך שהוא יוצא מהקופסה", מסביר פתאל. הוא,בניגוד לאביו, פחות אוהב לבחשף וסביר להניח שלא תשמעו עליו במדורי הרכילות.
זוהי תקופה טובה לענף המלונאות בישראל ששובר שיאים בהלנת תיירים ובפרט רשת פתאל שהפכה ציבורית לאחרונה. במארס השנה דיווחו על עלייה של 44 אחוזים ברווח הנקי למשקיעים שעומד על לא פחות מ 194 מיליון שקלים.
" אנחנו רואים כמה עולה לנו המלונות האירופה לעומת המלונות בישראל", מסביר פתאל שנשאל על רמת המחירים בארץ לעומת חו"ל. " כשהארנונה פה יקרה, עלות המים והחשמל הם פי 10 וכוח האדם והנדל"ן מאוד יקרים הישראלים מעדיפים לנפוש באירופה אבל אנחנו עדיין רואים ביקוש כאן בישראל".