התחרות בשוק התקשורת מלחיצה מאוד את כל החברות בשוק אחרת אין הסבר הגיוני שיכול לתאר את מסיכת ההצקות לה זכה גיא, לקוח תוכנית הטריפל של סלקום הכוללת טלפון, טלוויזיה ואינטרנט.
כנראה שזה לא מספיק לנציגים של סלקום מכיוון שבחודש האחרון הוא זכה לעשרות שיחות ממוקד המכירות במטרה להעביר אותו למסלול ה"קוואטרו" הכולל גם טלפון נייד למרות שהוא הודיע להם שהוא אינו מעוניין.
גם אחרי שהבטיחו לו שוב ושוב שהשיחות יופסקו, זה לא ממש עזר. "אני באמת בסופו של דבר חוזרת אליך על מנת שכן תהיה מרוצה", השיבה הנציגה כשגיא שב וביקש שיפסיקו להתקשר אליו.
תגובת סלקום: מדובר בהתנהלות בניגוד לנהלים. אנו מתנצלים. מדיניות סלקום היא לחסום כל לקוח שמבקש זאת. הנושא טופל וביצענו חסימה.