כשחברת יס העלתה פוסט לעמוד הפייסבוק וביקשה לדעת מהם תלונות הגולשים, החל גל של טענות זועמות של לקוחות שלא קיבלו מענה. "אתם טוענים שיש לכם את שירות הלקוחות הכי טוב שיש, ובפועל אחרי שעה וארבע דקות שאני ממתינה על הקו פשוט ניתקתם לי את השיחה", כתב אחד מהם.
תלונה נוספת היא על המחיר. יס הבטיחה ללקוחות חבילה במחיר של 199 שקלים. אלא שהמחיר לא כולל ממיר. גם לקוחות ישנים שממשיכים לשלם מחירים גבוהים תוקפים את חברת הלווין.
מי שכבר קופצת על עגלת התלונות היא חברת פרטנר, שתוקפת בקמפיין חדש ישירות את יס, בניסיון לקדם את שירות הטלוויזיה המתחרה שהיא מציעה.