לפני כחצי שנה השיקה סופר פארם אתר מכירות מקוון, והצטרפה לחנויות פארם נוספות שמנסות להגדיל את המכירות שלהן באמצעות אתרי סחר, ומציעות שירותי משלוחים עד הבית, איסוף מהחנות או הסניף, או משלוח בדואר. בחרנו שלושה אתרים מקוונים ובדקנו מה הם מציעים לכם.

סופר פארם אונליין

מספר מוצרים המוצעים באתר: 10,000

תחלופת מוצרים: על בסיס יומי

מבצעים באתר מול החנויות: המבצעים משתנים כל הזמן כאשר כל מבצעי הרשת קיימים באתר ובנוסף קיימים בו מבצעים ייחודיים לו.

היקף ומגוון המוצרים באונליין: כרגע המוצרים כולם נמכרים גם בסניפים בהמשך ייכנסו גם מוצרים ייחודיים לאתר.

עלות המוצרים של האונליין מול הרשת: מבצעי העלון והקופונים זהים אך בסופר-פארם כל מנהל סניף יכול להוסיף מבצעים ושם יכולים להיות הבדלים. על פי הרשת באחוזים שוליים.

משלוח תרופות: כרגע לא מתאפשר מסיבות רגולטוריות. הרשת הצהירה שהיא ערוכה ומתכוונת לספק תרופות ללא מרשם (OTC) ובהמשך גם תרופות מרשם. את התרופות ניתן יהיה לאסוף מהסניפים או לקבל באמצעות שליח.

חסר במלאי המוצרים: אחוז ההזמנות שכללו מוצרים שבפועל לא היו במלאי הוא מזערי ועומד על פחות מאחוז אחד על פי סופר פארם.

מדיניות ביטולים: ניתן לבטל הזמנה בכל שלב והביטול אינו כרוך בתשלום.

ייעוץ בשירות האונליין עם רוקח/ יועץ תזונה: ניתן להתייעץ עם רוקחים בסניפים או טלפונית או במייל.

נקודות שירות המשלוחים: מאות נקודות ברחבי הארץ.

מדיניות החזרות" ניתן להחליף או להחזיר בכל אחד מהסניפים, בדיוק כפי שניתן עם מוצרים שנרכשו בסניפים אחרים.

עלות משלוח: 29.90 שקלים וברכישה על סך למעלה מ-299 שקלים המשלוח בחינם.

 

טלפארמה

מספר מוצרים המוצעים באתר: עשרת אלפים מוצרים בקטגוריות שונות ומגוונות כמו קוסמטיקה, איפור, תוספי תזונה,מוצרים לגיל השלישי, תרופות, ויטמינים, ציוד ורפואי ביתי ועוד.

תחלופת מוצרים: ישנם מוצרים קבועים ומוצרים המתחלפים בהתאם לביקוש ולדרישת הצרכנים. בדרך כלל ניתן למצוא מבצעים אטרקטיביים באתר המשתנים בהתאם לעונה ולדרישה.

מבצעים באתר מול החנויות: בחנות ובאתר ניתן למצוא את אותם המבצעים.

היקף ומגוון המוצרים באונליין: קיימת חפיפה מוחלטת בין המוצרים בחנות המקוונת לבין המוצרים בחנות, כדי שגם מי שלא קרוב לחנות הפיזית יוכל ליהנות ממוצרי ומבצעי טלפארמה בכל מקום בארץ.

עלות המוצרים של האונליין מול החנות: עלות המוצרים באתר טלפארמה זהה לעלות המוצרים בחנות. 

משלוח תרופות: ניתן להזמין ולקבל תרופות עד הבית, כולל תרופות מרשם. תרופות שלא נכללות בסל הבריאות הממלכתי ואינן מסובסדות, נמכרות בטלפארמה במחירים מוזלים.
בנוסף, קיים שירות של ייבוא תרופות מחו"ל: אם זקוקים לתרופה שעלותה מסתכמת באלפי שקלים או שאינה בסל הבריאות או רשומה בארץ, טלפארמה יכולה לבצע עבור הלקוח ייבוא תרופות מחו"ל במחיר מוזל. התרופה הנדרשת, תוזמן מחו"ל, ותיובא ארצה עם שליח עד פתח ביתכם.

חסר במלאי המוצרים: מוצעת חלופה ללקוח אשר מזמין מוצר והוא חסר במלאי. במקרים מסוימים מציעים ללקוח לספק את המוצרים הקיימים במלאי, ובמועד מאוחר יותר לספק את המוצר החסר ללא עלות משלוח.

מדיניות ביטולים: הזכות בתוקף למשך 14 יום, מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, או באישור שירות הלקוחות (למעט לקוחות שהינם אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים או עולים חדשים). ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בכפוף להחזרת המוצר שנרכש בהתאם למדיניות הביטול וההחזרה, יהיה בכפוף לתשלום דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 שקלים.

ייעוץ בשירות האונליין עם רוקח/ יועץ תזונה:  ניתן שירות אונליין או בטלפון של ייעוץ רוקחי, נטורופת ויועץ תזונה.

נקודות שירות המשלוחים: זמני האספקה הם כ-36 שעות (2 ימי עבודה) ברוב חלקי הארץ.

מדיניות החזרות: בהתאם למדיניות ביטול מוצרים.

עלות משלוח: המשלוח שמגיע עם שליח בתוך 36 שעות, הוא בעלות של 25 שקלים למשלוח עד הבית, ברוב חלקי הארץ. ברכישה מעל 220 שקלים המשלוח בחינם. איסוף המוצרים שנרכשו טלפונית הוא במיקום החנות: רחוב טוליפמן 7, ראשל"צ, בהתאם לשעות הפתיחה. ישנה אפשרות למשלוח דואר (למעט תרופות) רשום למוצרים במשקל מקסימלי של עד 2 ק"ג, ועלותו 12 שקלים.

דראגסטור

מספר מוצרים המוצעים באתר – 7,000 פריטים שונים, רובם קבועים.

תחלופת מוצרים – רוב המוצרים קבועים, לעיתים יש דינמיות.

מבצעים באתר מול החנויות: רוב המחירים באתר ובחנות זהים, אבל יש מקרים שבהם המחיר באתר יותר זול מהמחיר בחנות.

היקף ומגוון המוצרים באונליין: ישנם פריטים שאינם מוצגים בחנות הפיזית ונמצאים רק באתר, עקב מחסור במקום על המדף בחנות הפיזית.

עלות המוצרים של האונליין מול החנות: חלק מהמוצרים באתר זולים יותר מאשר בחנות הפיזית.

משלוח תרופות: מוכרים תרופות ללא מרשם באתר. בשלב זה אין באתר תרופות מרשם.

חסר במלאי המוצרים: כאשר לקוח מזמין מוצר והוא חסר, אנשי החנות מתחייבים להתקשר ולהציע חלופות.

מדיניות ביטולים: ניתן לבטל ללא תנאי וללא תשלום את כל ההזמנה או חלק ממנה. אם הפריט כבר הגיע ללקוח, דמי המשלוח לא יוחזרו, אבל החנות תקבל את הפריט חזרה, למעט תרופות.

ייעוץ בשירות האונליין עם רוקח/ יועץ תזונה:  צוות ייעוץ עומד לרשות הלקוחות בכל נושא שקשור לתחומי העיסוק של האתר.

נקודות שירות המשלוחים: האתר נעזר בשירותי שליחים שמגיע ל-1,400 ישובים. במקרה והיישוב קטן במיוחד, המשלוח יגיע כעבור שבעו. לישובים גדולים ובינוניים המשלוחים מגיעים בתוך 2-3 ימי עבודה. בנוסף משתמש החנות בשירות BOXIT, איסוף מלוקרים כ- 300 נקודות בכל הארץ.

מדיניות החזרות: ניתן להחזיר את ההזמנות בדואר ולקבל זיכוי מלא.

עלות משלוח: משתנה בהתאם לשיטת המשלוח ובהתאם לגובה ההזמנה. מעל 269 שקלים עם שליח חינם עד הבית. מתחת לזה, בדואר רשום 9.90 ועם שליח: 24.90 שקלים, איסוף עצמי מהחנות בתל אביב, כל הזמנה שנכנסת עד 12:00 מוכנה תוך מספר שעות לאיסוף עצמי ותוך יום עם שליח כאשר מדובר ביישוב גדול.