ימים קשים עוברים על חנות "תמנון" הפועלת בקניון עזריאלי בתל אביב. לפני כשבועיים נפלו צינורות ברזל, אבנים וסלעים לתוך החנות ו בעקבות שיפוצים שנעשים בחנות מעליה. בנס לא נפגעו עובדים. כדי לשמור ביטחון העובדים החליטו בתמנון לסגור את החנות לחמישה ימים כדי לטפל במפגעים המסוכנים שגרמו נזק רב. בנוסף לכל המפגעים החמורים התגלו ריחות עזים וחריפים שגרמו לצריבות עיניים בקרב העובדים, נזילות ורעש.
"בעלי הרשת פנו לבית המשפט ודרשו להוציא צו מניעה נגד המשך העבודות ובמקביל להורות להנהלת הקניון לטפל בליקויים שנוצרו. הם הבטיחו לנו שהכול יתוקן ונוכל לחזור לעבודה תקינה", טוענים גורמים ברשת תמנון, "אבל בפועל זה לא קרה ההיפך והרבה יותר גרוע".
השיפוצים מעל החנות נערכים במשרדיה של חברת היי טק שמשפצת את המקום. לטענת הרשת בכך עזריאלי הפרה את ההסכם עמה כאשר אישרה את העבודות.
הרשת ביקשה מיועץ בטיחות לבדוק את המצב. הוא הוציא דו"ח הקובע כי הליקויים הקיימים מסכנים את חיי העובדים והורה על סגירת החנות. ברשת מעריכים את הנזקים שנגרמו מסגירת החנות ופגיעה בסחורה במאות אלפי שקלים.
אבל בכך לא נגמרו הצרות של החנות. ביום חמישי האחרון החנות הוצפה לגמרי. לטענת בעלי הרשת נגרם נזק כבד לסחורה בסכום של מעל 100 אלף שקל.
"מים רבים זרמו מהתקרה לחלק האחורי של החנות והרגשו כמו בוונציה. היו לקוחות שנרטבו מהמים. זה הזוי. הם התחייבו להפסיק את השיפוצים ולתקן את הליקויים והמצב רק הלך והחמיר. עובדים נאלצו לקחת מגבים ולהוציא את המים החוצה במקום למכור בגדים ללקוחות", אמר עובד בחנות.
ברשת דורשים מהנהלת הקניון לפצות אותם על הנזק שנגרמו להם ושוקלים להגיש תביעה.
ל-mako נודע כי עובד שעבד בקומה שמעל תמנון בשיפוץ משרדי חברת ההייטק עשה טעות מסוימת שגרמה לנזילת המים לתוך החנות.
מהנהלת קניון עזריאלי נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שנגרם כתוצאה משיפוצים של אחד השוכרים בקומות שמעל החנות. יצוין כי הנזילה אירעה במחסן האחורי של החנות ולא באזור החשוף לקהל הלקוחות. הנושא טופל באופן מידי, והחנות שבה לפעילות תוך זמן קצר. אנו מצרים על המקרה ופועלים מול כל הגורמים על מנת שלא יגרמו כל הפרעות נוספות".