מותג מוצרי הטיפוח החדש של הזמרת אודיה אזולאי- Odeya beauty – כוללת סדרת מוצרי הטיפוח לשיער משקמת, ללא מלחים, המועשרים בשמן קיק וחומצה היאלורונית. בנוסף, סדרת קרם הגוף מועשרת בשמן קיק וחמאת שיאה, וסרת ספריי גוף בשלושה ריחות. טווח מחירים: 50-110 שקלים. להשיג באתר.
רשת 7-Eleven פותחת את הקיץ ומשיקה סדרת גלידות חדשה תחת השם SINGELLAT. הליין כולל 7 מוצרים ובהם 5 טעמי גלידת שמנת: וניל צרפתי, שוקולד בלגי, וניל עוגיות, קרמל מלוח ושוקולד לבן עם שקדים וקרם פיסטוק. וכן, סורבה תות וסורבה קוקוס המכילים 40% פרי טרי המקנה לגלידה ערכים משובחים וטעם טבעי. מחיר: 25.90 שקלים (500 מ"ל).
GOLBARY משיק את קולקציית BLACK & WHITE הכוללת שני ניחוחות של מפיצי ריח ומבשמי בדים: SOFT COTTON בריח כביסה ו- SPA & RESORT על בסיס תווי פריחת הדובדבן בשילוב אמבר.בנוסף, הקולקציה כווללת גם נרות: ROYAL MUSK ניחוח המשלב מאסק בנגיעות וניל, PURE VANILLA ניחוח וניל המשלב תערובת מתוקה של פירות ופרחים טווח מחירים: 49.90-89.90 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.
אליזבת ארדן משיקה את White Tea Skin Solutions- סדרת האנטי-אייג'ינג המכילה את נוגד החמצון EGCG המצוי בתה לבן, המסייע למצק את העור ומשיב לו את ההגנה הטבעית שלו. הסדרה כוללת: קרם עיניים, שמן סרום, קרם לחות, וג'ל מטהר. טווח מחירים: 149-339 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובאתר CHOZEN
קליניק משיק את CHUBBY STIK CHEEK COLOUR BALM - סומק בסטיק במרקם קרם נטול שומן, הנמס אל תוך העור ומעניק לכל אחת, בכל גוון עור, צבע זוהר ורווי בלחות ללוק טבעי וזוהר. מגיע בשני גוונים. מחיר: 165 שקלים.להשיג בחנויות קליניק ובאתר.
מותג האיפור M.A.C משיק את שפתוני Locked Kiss Ink™ 24HR Lipcolour - קולקציית שפתונים נוזליים המבטיחים פיגמנט עוצמתי בגימור מאט ועמידות עד ל- 24 שעות, עם כיסוי כפול ומעודן במריחה אחת. הקולקציה כוללת 21 גוונים. מחיר: 140 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.
יד מרדכי משיק מהדורת פרימיום של שמני זית מזנים מיוחדים כוללת שלושה זני זיתים ייחודים בגידול מקומי ישראלי: זן סורי, זן קורנייקי וזן ארבוסנה. כל שמני הזית בסדרה הינם שמני זית מסוג "כתית מעולה" שנוצרו בכבישה קרה והם 100% תוצרת מקומית ישראלית ובעלי חמיצות מירבית בדרגת 0.5%. הסדרה החדשה תימכר באריזות פח מעוצבות. מחיר: (750 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק.
סופר-פארם משיקה את מותג הטיפוח Mario Badescu, המכור בעיקר בזכות הצלחת מוצרי הטיפול בפצעונים ותרסיסי הפנים שלו. הסדרה כוללת מוצרי טיפוח ורחצה לגוף ולפנים, המכילים רכיבים פעילים המותאמים אישית לכל סוגי העור. מגוון המוצרים כולל קרמי פנים ועיניים, תרסיסים, מסכות, תחליב, טונר ותרחיצי פנים וגוף. מחיר: 35-99 שקלים.
מותג FITNESS משיק קרקר THIN – פריכיות דגנים דקות וקריספיות בתוספת קטניות וירקות. הסדרה כוללת מיקס דגנים אפונה וסלק ומיקס שלושה דגנים וקינואה. מחיר: (80 גרם). להשיג ברשתות השיווק.
מאורות ירוקים הוא עסק שמייצר נרות ריחניים וטבעיים בעבודת יד, ונוסד במטרה לזכור את זוהר, ביתה הצעירה של עדי, ואחותו של שחר -בעלי העסקי שנפטרה לפני כ-4 שנים. משם, מאורות ירוקים הפכו להיות מיזם שרותם ומתקשר עם כל הסביבה. הנרות נמזגים לכלים ממוחזרים בלבד, ועשויים משמנים אתרים ושעוות סויה מתכלה שאינה מזהמת. טווח מחירים: 40-200 שקלים. להשיג באתר.
LIERAC PARIS משיק בישראל את סדרת הזוהר: סופרה רדיאנס- המכונה "סדרת האמהות" בשל תרומתה לשיפור נראות העור ומחיקת סימני עייפות. כוללת חמישה מוצרים: סרום, מסכת פילינג, קרם לחות, קרם לילה, וקרם במרקם ג'ל המתאימים לכל סוגי העור. טווח מחירים: 3150345 שקלים. להשיג באתר.
ולנטינו משיק את הבשמים החדשים לאישה ולגבר: BORN IN ROMA INTENSE DONNA AND UOMO. הבושם לאישה הוא שילוב של וניל בורבון, שרף בנזואין ויזמין. הבושם לגבר כולל תווים של וניל בורבון, ויסמין. הבושם לגבר כולל חליטת וניל, לבנדין וטיבר מעושן. טווח מחירים: 499 שקלים (100 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם.
מעבדות היקארי משיקות סט לטיפול אינטנסיבי באזור העיניים: EYE-TECH SET הכולל מוצר ליום ומוצר ללילה, הפועלים בשילוב לחידוש אינטנסיבי ולשיקום העור, להצערה והרמת העפעפיים, הענקת אפקט של מתיחה, הבהרת כהויות וצמצום נפיחויות ועיגולים שחורים. מחיר: 398 שקלים לסט. להשיג באתר.
המותג HERMOSO משיק סדרת מוצרים לשיער שעבר טיפולים כימים קשים כמו הבהרה, החלקה צבע על בסיס קבוע ועוד. הסדרה כוללת: מסכה, שמפוף סרום ומסיכה ללא שטיפה. מחיר: 150 שקלים.
רשת APRIL משיקה את un jardin a cythere מבית Hermes, בעל אלמנטים דומיננטים של הדרים המשולבים עם החוזק הארומטי של עצי זית ורוך של הפיסטוק הטרי. הניחוח החדש יימכר בקבוקים עוצב על ידי האמן היווני, אליאס קפורוס, בהשראת קרני שמש מאירות וזהובות, שכמחווה לסביבה ולאי היווני. הבקבוק ניתן למילוי חוזר. טווח מחירים: 390 שקלים (50 מ"ל), 520 שקלים (100 מ"ל).
VICHY משיק שמפו DERCOS המתאים לקרקפת רגילה עד שומנית ומסייע בהפחתת הופעתם הנראית לעין של קשקשים, כבר מהשימוש הראשון. המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. מחיר: 55 שקלים (200 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם.
Nespresso משיקה סדרת בריסטה - תערובות קפה עשירות, להכנת משקאות קפה מפנקים עם חלב. הסדרה כוללת: תערובת פרלינה אגוזי לוז, תערובת בטעם שוקולד. תערובת בטעם קרמל, ותערובת טעם וניל, תערובת בטעם ממרח אגוזי לוז, תערובת בטעם טופי קרמל. מחיר: 25.90- 23.30 (10 קפסולות) להשיג בחנויות ובאתר.
רשת הטיפוח סבון משיקה את קולקציית Tea Ceremony ובה הניחוח החדש – Mimosa Tea המבוסס על תערובת מימוזה עם תווי ברגמוט, הל, וניל ומוסק. הקולקציה כוללת סבון רחצה, פילינג, חלב גוף, אבקת מינרלים, מוצרים לבית ועוד. טווח מחירים: 29-199 שקלים. להשיג בחנויות.
קרליין משיקה Brow Setting Gel- ג'ל לעיצוב גבות, במרקם שקוף וקליל. מכיל שמן קיק ופנתנול המעניקים לחות ומחזקים את השיער העדין. מעניק מראה מלא יותר, מדויק ובגימור טבעי, ללא תחושה נוקשה ואינו משנה צבע ללבן. מחיר: 60 שקלים (10 מ"ל ). להשיק ברשתות הפארם ובאתר.
חברת האיפור PUPA MILANO האיטלקית משיקה פודרה- לא-פודרה PUPA WONDER ME POWDER – NO – POWDER במרקם קליל, עמידה בפני זיעה ולחות. ניתן להשיג את הפודרה החדשה ב- 5 גוונים להתאמה מושלמת. מחיר 89 שקלים. להשיג בסופר פארם, ובאתר.
מותג הלקים essie, משיק את HARD TO RESIST המספק שכבה עליונה לחיזוק הציפורן ומעניק ברק טבעי עם פורמולה טבעונית, ללא תוצרים מן החי וללא פורמלדהייד. מאחה את השכבות החלשות של הציפורן, מגן מפני נזקים יום- יומיים, ולאחר 3 ימים הציפורניים פחות שבריריות. מחיר: 62.90 שקלים (13.5 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם.
סנו משיקה את סדרת Fresh home סדרה לניקוי ובישום הבית, הכוללת שלושה מוצרים: מתז לניקוי ובישום משטחים, מתז לניקוי ובישום חדר האמבט ונוזל לניקוי ובישום אסלות. טווח מחירים: 10-12.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
פתח הכל סגור הכל