קנית במבצע "הזול מבניהם" באתר שופרסל ושילמתם דווקא על המוצר היקר? אולי שופרסל חייבת לכם כסף.
במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שקיבלה תוקף של פסק דין על ידי השופטת צילה צפת, בבית המשפט המחוזי בתל אביב, נקבע כי בעקבות טעות במערכת המחשוב של שופרסל, במסגרתה היא חייבה ביתר, היא תשלם פיצוי ליותר מ-12 אלף מלקוחותיה שנפגעו.
את הבקשה לתביעה ייצוגית הגיש גלעד תעשה, לקוח הרשת, באמצעות עורכי הדין כפיר גבע וערן גולן. בבקשת התביעה שהגיש במאי 2014 טען תעשה כי בעת ביצוע קניותיו באתר שופרסל אונליין הוא נחשף לטעויות שונות על מגוון מוצרים במבצע "הזול מבניהם" (קנה שני מוצרים ממגוון מסוים וקבל את הזול מביניהם בהנחה של 50%), כאשר בתום הקנייה הוא התבקש לשלם סכום מסוים, אולם בפועל הוא חויב בכרטיס האשראי בסכום גבוה יותר. הוא טען כי הוטעה על ידי שופרסל וכתוצאה מכך נאלץ להשלים את הפער הכספי בין סכום הקנייה המקורי לחדש, בניגוד לרצונו וללא ידיעתו.
עוד ב-mako כסף:
שופרסל טענה במסגרת הפרשה בין הצדדים כי בבדיקה שנערכה נמצא כי ארעה תקלה טכנית במערכת המחשוב של החברה. בשל תקלה זו בהזמנות שבוצעו באתר, במקרים מסוימים, ניתנה הנחה על המוצר הלא נכון מתוך המוצרים שהוזמנו במבצע.
עוד טענה שופרסל כי בתקופת המבצע הרלוונטי שנערך בין ינואר ליוני 2012 התקיימו לכל היותר 17.2 אלף עסקאות שבוצעו על ידי 12.4 אלף לקוחות לגביהן התרחשה התקלה. כתוצאה מכך ניתנו הנחות בחסר בסכום כולל של 111 אלף שקל.
בין הצדדים הוחלט על הסכם פשרה, שאושר על ידי בית המשפט על פיו שופרסל תשיב לכל אחד מ-12.4 אלף הלקוחות שנפגעו מהתקלה את מלוא הסכום הכולל, כאשר ההחזר הכספי יופיע בפירוט האשראי של הלקוחות תחת הכותרת "החזר כספי, תביעה ייצוגית". תעשה כתובע הייצוגי יקבל פיצוי של 30 אלף שקל ועורכי דינו יקבלו 50 אלף שקל.
יודעים מה הסיפור הבא שלנו? כתבו אלינו money@mako.co.il
הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker
כתבות נוספות:
מתובעת כללית - לאסירה בכלא
מחדל תשלומי השכר: ארגון המורים פותח בעיצומים בבתי הספר התיכוניים