קפה טורקי, משיקים את BOX - שולחן שטח נייד הכוללת מקום אחסון לאלמנטים הנדרשים להכנת קפה בתנאים מאתגרים- וכוללת גם לוח שש-בש ודמקה מובנה. תחתיות הכוסות מתפרקות והופכות לחיילי המשחק. הקופסה כוללת שלוש שקיות קפה טורקי, ארבע כוסות עם חבק סיליקון אדום, וכפית רב-שימושית המשמשת גם כתופסן לסגירה חוזרת של שקיות הקפה, לשמירה על טריות. מחיר 99 שקלים. להשיג באתר.
LANCÔME משיקה את TEINT IDOLE ULTRA WEAR CARE & GLOW SERUM CONCELEAR- סרום קוניסלר עם רכיבים פעילים לטיפוח העור, המעניק כיסוי בינוני, ניתן לבנייה, על מנת להסתיר, לטשטש ולהבהיר את אזור העיניים והפנים. מגיע ב- 8 גוונים במרקם קליל לעור קורן בזוהר טבעי. מחיר: : 199 שקלים ( 13 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם ובאתר.
ליראק פריז משיק סורבה אפטר סאן- קרם פנים אנטיאייג'ינג המתאים גם לאזורים החשופים- מחשוף, כתפיים, קו הצוואר ולאזורים החשופים לאחר חשיפה לשמש. מעניק הזנה עמוקה, קירור והרגעת העור, אפקט של שימר לאחר השיזוף. מותיר את העור רך, קורן ובריא במראה זוהר ורענן, בניחוח של קוקוס, יסמין לבן ווניל. מחיר: 179 שקלים (50 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם ובאתר.
מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי ג'ונסונס בייבי משיק את ג'ונסונס שמפו "לפני השינה" לשיפור שגרת השינה אצל ילדים. מכיל תערובת ניחוחות שמשרה אווירה מרגיעה, בעל קצף עשיר ונשטף בקלות, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית. ללא פרבנים, צבע, סולפטים ופתאלטים. מחיר: 21.90 שקלים (500 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק.
VICHY משיק קרם לחות עשיר בליפידים וקרם לחות קליל במרקם ג'ל, המעניקים בוסט של לחות לעור הפנים עד 100 שעות, ומחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור. הפורמלה מכילה חומצה היאלורונית, 3 סוגי ויטמינים וליפידים המזינים את העור בלחות ומיליוני מינרלים המחזקים את שכבת ההגנה. מחיר: 159 שקלים (50 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם ובאתר.
KIEHL'S משיק סדרת סרומים הכוללת 3 מוצרים המעניקים פתרונות ממוקדים לעור הפנים עם פורמולות אופטימליות לתוצאות מהירות ויעילות: סרום 9.8% חומצה גליקולית, סרום 1.5% חומצה היאלרונית וסרום 5.0% ניאצינמיד. מחיר :149 שקלים (30 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם.
פררו משיקה את קינדריני – עוגיות חמאה עשויות 3 שכבות בצק פריכות, ומעליהן קישוטי קרם קינדר היוצרים את ההבעות השונות. בעלות מגוון של 18 פרצופים עם הבעות מהנות, ליצירת אינספור סיפורים ורגעים משפחתיים נפלאים. טווח מחירים: 10.90-23.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
M.A.C משיקים את Studio Radiance 24HR Luminous Lift Concealer קונסילר המעניק כיסוי בינוני עד מלא הניתן לבנייה ועמיד עד ל- 24 שעות, משפר את רמת הלחות בעור ב- 90% באופן מיידי, ומפחית את המראה של עיגולים כהים ב- 18% לאורך זמן. קיים ב-44 גוונים זוהרים התואמים את המייקאפ, למראה רענן, זוהר ומורם. מחיר: 145 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.
בן & ג'ריס ישראל משיקים חטיפי גלידה: ה'פיסס' - סדרת חטיפי גלידה בשני טעמים, בצורת ביס, משמנת משובחת עם ליבה עשירה במרכז: 'פיסס' בצק עוגיות - חטיפי גלידת שמנת עם וניל וליבת בצק עוגיות, בציפוי פאדג' ופירורי עוגיות ו'פיסס' סולטד קרמל בראוני - חטיפי גלידת שמנת עם קרמל מלוח וליבת בראוני בציפוי פאדג' ופירורי עוגיות. מחיר: 24.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
ANITA ומותג הטיפוח והאיפור Clinique משיקות שיתוף פעולה החוגג את גוון השפתון האייקוני עם 2 צבעים חדשים ושני טעמי גלידה תואמים: Black Honey & Pink Honey- קרם דובדבנים, קקאו ונגיעות דבש, ו קרם דובדבנים, פטל ונגיעות דבש. זמינים בסניף בסופר פארם ובאתר.
Kiehl's משיק את סדרת הטיפוח לעור שמן הנוטה לפצעונים ופגמי עור - BLEMISH TREATMENT, הכוללת 2 מוצרים: תחליב מקצועי לטיפול בפגמים ולמניעת פצעונים עתידיים ותמיסה שקופה לטיפול נקודתי בפצעונים ופגמים במראה העור– לשימוש יום יומי. הפורמולה מסייעת במניעת הופעתם של פצעונים חדשים, בצמצום של מראה פגמים, צמצום מראה הנקבוביות ואיחוד גוון העור. טווח מחירים: 169-209 שקלים. להשיג בחנויות.
המותג ריו מרה מציע סדרת ארוחות עם טונה עשירות בחלבון ב- 4 טעמים שונים: ארוחה עם טונה עם ירקות גינה, ארוחה עם טונה בסגנון מקסיקני, ארוחה עם טונה בתוספת קוסקוס וארוחה עם טונה בתוספת אורז. טווח מחירים: 16.90-19.90 שקלים. להשיג ברשתות המזון.
ג'ייד משיק את: - ON POINT CONTOUR STICK קונטור סטיק המדגיש את תווי הפנים באופן טבעי ומקצועי, הופך מקרם לאבקה ומועשר בחומצה היאלורונית. בעל מרקם קליל, גימור מאט ושימוש קל ונוח למראה חטוב ומודגש. מגיע בשני גוונים: לאטה ומוקה. מחיר: 149 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.
מייבלין ניו-יורק משיק ג'ל גבות SUPERLOCK BROW GLUE- ג'ל שקוף לפיסול, עיצוב והרמת הגבות. עמיד בפני מים, לחות וזיעה עד 24 שעות, אינו משאיר פיגמנט לבן, אינו מתפורר או מכתים וללא גימור דביק. מחיר: 50 שקלים (7 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם.
מעדנות מרחיבה את מגוון הפיצות "MAMA MIA" ומשיקה שני טעמים חדשים: פיצה מבצק עבה עם תוספת תירס, ופיצה מבצק עבה עם תוספות בסגנון מקסיקני - תירס, פלפל אדום וחלפיניו. מחיר: 22.50 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
L’OREAL PARIS משיק ספריי מקבע SETTING SPRAY , לקיבוע איפור, משמר את המראה הרענן המתקבל מיד לאחר ההתזה, עמיד לכל שעות היום (עד 36 שעות), עמיד במים וזיעה. הספריי מתייבש באופן מידי, אינו מכתים בדים ואינו דביק על הפנים. התרסיס אוורירי ויוצר שכבת הגנה השומרת על חיוניות וגוון הפיגמנטים, מונעת זליגה ומקבעת איפור נוזלי או אבקתי. מחיר: 60 שקלים (75 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם.
רשת סאקרה משיקה ברונזר ג'ל שיזוף אינטנסיבי לגוף, המעניק מראה שזוף וקורן, המכיל חמאת שיאה המזינה את העור ומותירה אותו רך וחלק, משלב שמן זרעי חוחובה ושמן קיק המרכך את העור ויעיל בהפחתת סימני יובש ועייפות בעור, ואף מסייע בטשטוש צלקות וכתמים. 100% טבעוני, אינו מכיל סילקונים, ללא סולפטים ולא נוסה על בעלי חיים. מחיר: 29.90 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.
חברת טראסטפארם משיקה את לייס אאוט - גומיות לשיער המכילות הרכב חומרים ייחודי וטבעי, שנועד להדברת כינים ולמניעת הדבקה, והמאפשרות למנוע מראש את ההידבקות בכינים ולטפל בכינים במקרה של הדבקה. המארז כולל 3 גומיות ומספיק לחצי שנה. מחיר: 190 שקלים (3 קופסאות).להשיג ברשתות הפארם ובאתר.
מותג עלית של שטראוס משיק את "שוקולית לדרך" -מארז אבקת שוקולית להכנת משקה בטעם שוקו, במנות אישיות מדודות, שניתן לקחת לעבודה, לטיולים, למילואים או סתם לשימוש ביתי ומדוד. מחיר: 11 שקלים (18 מנות אישיות). להשיג ברשתות השיווק ובאתר.
המותג הקולינרי 'מאסטר שף' מרחיב את קטגוריית רטבי המזרח ומשיק רוטב (סאטה) בוטנים המיוצר בתאילנד. מתאים לשימוש בהכנת טופו, פרגיות, בקר, כמרינדה או רוטב ששמים בסוף ההכנה, וכן מתאים כרוטב לסלט, לנודלס, למוקפץ ואפילו יעבוד כמטבל לצד הארוחה. מחיר: 15.90 שקלים. (360 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק.
תלמה משיקה את סדרת דייסות Oats & More- דייסות שיבולת שועל עם תוספות מפנקות להכנה מהירה עם שלושה טעמים בסדרה כשהתוספות כבר בפנים: שוקולד מריר וצ'יה, חמוציות וצ'יה, צ'יה, תפוח וקינמון. מתאים כארוחת בוקר מזינה, כנשנוש מהיר אחר הצהריים או כארוחת ערב קלה. טווח מחירים: 13.90–22.90 שקלים. להשיג ברשתות המזון.
TRUVIA, סדרת ממתיקים חדשה מופחתת סוכר בטעם טבעי, וניל ולימון. מחליפים את הסוכר ביחס של 1:1 , ומתאימים לכל מטרה - בישול, אפייה ושתייה. הקלוריות המעטות מגיעות מסיבי העולש. טווח מחירים: 24.90-29.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
אפיכל משיק סירופ חדש בטעם פירות יער לשדרוג פנקייקים, מעדנים, עוגות, מאפים, גלידות וכו'. טווח מחירים: 19.90 – 16.50 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
סנו משיקה את סנו סושי- מגבת נייר בעלת כושר ספיגה גבוה במיוחד. בכל גליל יש 46 מגבות בעלות 4 שכבות המיוצרות בטכנולוגיה ייחודית להגברת נפח הספיגה. נייר המגבת אוורירי, עבה וחזק, עשוי 100% תאית נקייה ומאושר למגע במזון. מחיר: 24.90 שקלים (6 גלילים).
פתח הכל סגור הכל