בליין מפילדלפייה החליטה לשכור לה ל- 19 מחבריה וילה בפילדלפיה לסוף השבוע כדי לחגוג יום הולדת, אלא שאז היא ואורחיה הבינו שכל המזרונים נגועים בפשפשים.
הם מיהרו לצלם ולשלוח לשירות של החברה שאכן אישרו שמדובר בפשפשים וביקשו מהם לפנות את הנכס וללכת לחפש מקום אחר תוך הבטחה לשאת בכל ההוצאות - אבל התנאי הוא שזה חייב יהיה בית מלון. ולמה? בשירות פשוט הסבירו שבגלל שהם עלולים להיות "נגועים" כבר בפשפשים, מוטב שילכו להעביר אותם לבית מלון מאשר לנכס אחר של Airbnb.
לאחרונה צצים עוד ועוד דיווחים על בעיה חדשה איתה מתמודדת החברה - לא מדובר בביקורת נגד החברה שגורמת להעלאת מחירי השכירות, גם לא על בעיית המצלמות הנסתרות, אלא על בעיה תברואתית מציקה במיוחד - פשפשים.
למרות ש-Airbnb פועלת כיום כמעט בכל מדינה בכדור הארץ ויש באתר מעל 6 מיליון נכסים להשכרה, אין להם איזושהי מדיניות ברורה מה עושים במקרים תברואתיים או אפילו מעקב מסודר בתחום. הם פשוט אומרים: "אנחנו מתמודדים עם כל מקרה לגופו".
אם מסתכלים בפורומי העזרה של החברה עולה כי המילה: פשפשים הופיעה מעל 230 פעמים בשלוש השנים האחרונות. בחברה לא מכחישים כי התופעה מוכרות וידועה אבל מתקשים לבצע אכיפה בנושא. בכיר בחברה מוסר שהם מתייחסים לעניין ברצינות רבה ומעודדים שוכרים לעדכן את שירות הלקוחות כל פעם שהבעיה צצה ומבטיחים פיצוי.