קבוצת התקשורת פרטנר נכנסת לשוק החשמל לצרכנים ביתיים תחת המותג Partner Power. לאחר פיילוט בקרב העובדים, משיקה החברה היום (ב') שירות ללקוחות פרטיים שמציע 3 מסלולי הנחה.
מסלול "הנחה קבועה כל היום" יספק 5% הנחה בשנה ראשונה, 6% הנחה בשנה שנייה ו-7% הנחה בשנה שלישית (מסך החיוב בגין צריכת חשמל). מסלול "עובדים מהבית" יספק 15% הנחה בימים ראשון עד חמישי משעה 08:00 ועד השעה 17:00. ומסלול "חיות לילה" יספק 20% הנחה בימים ראשון עד חמישי משעה 00:00 ועד השעה 06:00.
כתבות נוספות במדור כסף
- ואלרי קוגן מוכר פנטהאוז על הטיילת בתל אביב, ותג המחיר גבוה במיוחד
- האם הבוס שלי יכול לחייב אותי לתת טביעת אצבע?
- חתונה בוליוודית: ריהאנה, פילים וקוד לבוש של תשעה עמודים
מדובר במסלולי הנחה כמעט זהים לחברות העיקריות שמתחרות בפרטנר בשוק של אספקת החשמל הפרטית, אלקטרה פאוור (סופרגז), אמישראגז, פזגז וסלקום אנרג'י. בפועל, פרטנר מקווה למשוך אליה לקוחות שיקבלו חבילת שירותים כללית מוזלת אינטרנט סיבים אופטיים, סלולר דור 5, טלוויזיה ושירות חשמל. בהמשך הדרך, פרטנר צפויה להציע גם חבילות משולבות של תקשורת וחשמל.
"פרטנר מתחילה להציע היום ערך נוסף לצרכנים בישראל וללקוחותיה, עם הוזלה של חשבון החשמל החודשי, לצד שירותי תקשורת מתקדמים. בכך, מספקת החברה מענה כולל לצרכי הלקוחות, עם כתובת אחת אליה יוכלו לפנות ולקבל שירות מלא", מסר אילן לדרר, מנהל Partner Power.
למרות הכניסה של חברות פרטיות לשוק החשמל פחות מרבע אחוז ממשקי הבית עברו לספקיות החשמל הפרטיות. בשוק מסבירים את קצב המעבר האיטי בסרבול שבמעבר למונים חכמים ובעובדה שההנחות שמציעות החברות מסתכמות בסופו של דבר בכמה עשרות שקלים בחודש בלבד. באוגוסט האחרון קיוו ברשות החשמל שהסרת ההגבלה שחלה על ספקים לרכוש חשמל מחברת החשמל בלבד בינואר השנה תוביל להגברת התחרות.