יצרנית כלי הבישול foodappeal משיקה סדרת מוצרי חשמל קטנים למטבח בעיצוב יוקרתי. הסדרה כוללת מקציף חלב אינדוקציה, מיקסר עוצמתי, קומקום PREMIUM , טוסטר קופץ, קוצץ ירקות עוצמתי, מסחטת פירות איטית, מכונת קפה טחון אספרסו, מעבד מזון רב תכליתי ועוד. טווח מחירים: 199-899 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.
לכבוד יום העצמאות, התבלינים של איילת משיקים את תערובת "חגיגת פלאפל"- תערובת מוכנה לפלאפל המכילה חומוס יבש טחון, את התערובת "הפלאפל של ניסים" (זרעי כוסברה טחונים, כמון, פלפל שחור, פפריקה, מלח), עשבי תיבול, קמח תפוחי אדמה ואבקת אפייה.. מספיק ל- 20 כדורים. מחיר 22 שקלים. בנוסף תושק קוםסת תבלינים מיוחדת עם כל מה שצריך למנגל. מחיר תערובת :22 שקלים. מחיר קופסה: 85 שקלים. להשיג באתר.
חברת AVENE משיקה חידוש במוצרי ההגנה מהשמש: TRIASORB, מסנן קרינה חדש מהשמש, ומעניק הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVA- ומקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור. מועשר במים הטרמליים של AVENE המרגיעים את העור ובקומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) ומעניק לחות למשך 8 שעות. מחיר: 119.90 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.
קרליין משיקה את סדרת BOLD BB CREAM - קרם לחות והגנה, במרקם קליל ונטול שומן, בשילוב מייק אפ בגוון טבעי. הקרם, בכל 3 גוונים, נספג במהירות ומתקבע לאורך כל שעות היום. מעניק הגנה מפני קרינה בדרגת SPF 30 ולחות אופטימלית. מחיר: 59.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
חברת ד"ר פישר משיקה את סדרת - MEN מוצרי רחצה וטיפוח לגבר הכוללת שלושה מוצרים: שמפו ותחליב רחצה, שמפו וג'ל רחצה, 3 ב-1 המתאים לגוף, לפנים ולשיער, וקרם גוף 3 ב-1 המתאים לעור הגוף, הפנים והידיים. כל המוצרים מכילים ניאצינאמיד (ויטמין (B, ורכיבים נוספים ללחות והרגעה כגון אלוורה, פרו ויטמין B5 להזנה, ועוד. טווח מחירים: 19.90-29.90 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.
קרפור ישראל מרחיבה את קטגוריות מוצרי קרפור על המדפים, ומשיקה סדרת מוצרי כביסה איכותיים בניחוחות ייחודיים. בין היתר תוכלו למצוא אבקות ייחודיות, וספריי עוצמתי להסרת כתמים מכביסה לבנה וצבעונית, דפי כביסה המיועדים למניעת העברת צבע בזמן הכביסה, ומרככי כביסה במגוון ניחוחות. טווח מחירים: 8.90-14.90 שקלים.
חברת א.ג.ת.ד משיקה את את סדרת הירקות של חטיף הגורמה - Hunter Foods מאיחוד האמירויות. הסדרה מבוססת על 100% ירקות אמיתיים אפויים בטעמי אפונה, במיה, בטטה, סלק, שעועית ירוקה, מיקס ירקות ועוד. טווח מחירים: 10-24.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
קליניק משיקה גוון נוסף של השפתון הייחודי Double the Honey- Pink Honey. גוון ורוד עדין, משלב את אותה נוסחה מפורסמת המדגישה את הגוון הטבעי של השפתיים ומעניקה גימור מבריק ורך המאפשר ליצור גוון מחמיא שהוא ייחודי לך. מחיר לצרכן: 119 שקלים.להשיג ברשתות הפארם.
אסתי לאודר משיקה את סדרת Nutritious Collection- קולקציית טיפוח מזינה המעניקה פתרון הוליסטי לעור עמום ועייף. הסדרה מכילה 4 מוצרים על בסיס Nutri-9 , מופעל על ידי 9 רכיבי הזנה עוצמתיים, המצמצמים מראה נקבוביות וברק שומני, מפחיתים אדמומיות ומחזקים את מחסום העור. טווח מחירים: 140-190 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.
המותג WELEDA משיק סדרת אנטי אייג'ינג, מבוססת פפטידים משורש מאקה ושמן זרעי רימונים. הסדרה כוללת 5 מוצרים, מבוססת 100% רכיבים ממקור טבעי ומיועדת למיצוק ושיקום העור, עידוד תהליכי התחדשות תאיים וגוון פנים אחיד ויפה יותר. טווח מחירים: 150-170 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.
ביג בוס - המצאה ישראלית: משחק קלפים מקורי של "הקובייה משחקים", הראשון בארץ, שעוצב במלואו על ידי תוכנת בינה מלאכותית. בכל תור השחקנים מוכרים נכסים או משתלטים על נכסי שחקנים אחרים, עורכים מכירות פומביות נסתרות, מנצלים הזדמנויות ועושים כל שביכולתם להשתלט על המחלקות היוקרתיות ביותר של אימפריה כלכלית, במטרה לשלוט בה. מחיר: 79.90 שקלים בכל נקודות המכירה.
מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק פורמולה חדשה ומשודרגת למייק-אפ: STUDIO FIX FLUID SPF 15 24HR MATTE FOUNDATION + OIL CONTROL. מייקאפ בגימור מאט רך, קל ונושם, עמיד במים, לחות וזיעה, בעל כיסוי נבנה בינוני עד מלא, שאינו קורס או שוקע לקמטוטים, אינו דוהה או משנה את צבעו ואינו מתפורר או שוקע לנקבוביות. בעל SPF15 . מחיר: 205 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.
גלידת שטראוס מביאות לארץ את TWISTER-מותג המוכר מגיע לארץ לכבוד הקיץ עם 3 טעמים מפתיעים: Island בטעם לימון ליים, ליבה של תות ושרבט אננס (פרווה), Forest: בטעם פירות יער, ליבת לימון ווניל (חלבי), ו- Ocean: בטעמי בננה, תותי פרוטי, ליבן דודבדבן ווניל (חלבי). טווח מחירים: 5-7 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
שקמה, מבשלת הקראפט הישראלית, משיקה את טעם ה-BERRIES החדש והקיצי, בירת אייל בגוון אדמדם וארומה פירותית, בעלת מתיקות מאוזנת ומרירות נמוכה בתוספת תפוחים ופירות יער, בעלת 4.7% אלכוהול. הטעם החדש יושק כחלק ממארז 'עצמאות של תקווה', הכולל את הטעם החדש בנוסף לשלושת הטעמים הקבועים של שקמה: AMBER ALE, IPA ו-BITTER WHEAT. מחיר: 32.90 שקלים. להשיג בחנויות.
מותג המזון לתינוקות משיק סדרה חדשה- בייביביס כוכבים - חטיפי דגנים אפויים לתינוקות, המשלבת שלושה טעמים- בוטנים, גזר וסלק, גזר ועגבנייה. החטיף נמס בפי התינוק, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל ומתאים לאכילה החל מגיל 9 חודשים. מחיר 11.90-16.90 שקלים (4 אריזות אישיות). להשיג ברשתות השיווק.
סדרת הטיפוח ה- Clear & Defendשל Neutrogena, המסייעת בשיפור מראה העור במקרים של הופעת סימני פצעונים, ויוצרת מראה עור אחיד ובריא יותר, מתרחבת עם מוצרים חדשים לסדרה המתאימים לעור מעורב, שומני הנוטה לפצעונים: פילינג נוזלי המשפר את מרקם העור תוך שבוע אחד. וג'ל לחות להזנת והגנת מחסום הלחות של העור מפני יובש. מחיר: 59.90 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.
רשת סאקרה משיקה לקיץ 2024 סדרת בשמים חדשה לנשים הכוללת 6 בשמים בניחוחות שונים תחת השם: 14-19. הסדרה החדשה נוצרה בהשראת פריחות, תמציות פרחים והניחוחות המובילים בעולם, תוך שילוב תמציות המעניקות נגיעות רומנטיות, מרעננות ורכות עדינה. מחיר: 59 שקלים.
מותג הסכינים ARCOS משיק את הסכין LINEA CHEF by ARCOS במהדורה בצבעי כחול – לבן, השומרים על השינון לאורך זמן. המארז כולל שלושה סכיני סנטוקו מיני 10 ס"מ – סכין חדה במיוחד, המשמשת בעיקר לחיתוך ירקות ופירות. 10% מסך ההכנסות יתרמו ללקט ישראל. מחיר: 49 שקלים.
מותג האיפור Y'amour מושק באתר OH!GLOW. בקולקציית האיפור ניתן למצוא איפור פנים כמו מייקאפ, קונטור, היילייטר, סמקים, איפור גבות, פלטת צבעים עשירה ומגוונת של איפור המיועד לשפתיים. המותג מחויב לאיכות ולקיימות הסביבה ולכן ניתן למצוא בקולקציה מוצרים למילוי חוזר, ללא ניסויים בבעלי חיים. טווח מחירים: 79-179 שקלים.
פתח הכל סגור הכל