רשת מקס סטוק משיקה את מחלקת הקיץ הכוללת ביגוד והנעלה לכל המשפחה, כוסות, בקבוקי שתייה, מגבות ים ומצעים, משקפי שמש, אקדחי ורובי מים, בריכות מתנפחות, מתנפחים לבריכה, ועוד מגוון רחב של מוצרים לחצר ולבריכה. בנוסף מחלקת קמפינג חדשה ומחלקת ריהוט הבית ומשחקי חצר.
HOKA משיקה את הכוכב הבא HOKA MACH 6- נעל אימון יומיומית לכל טווחי הריצה, עם סוליה חדשה ומשודרגת, בעלת משקל נמוך, התאמה מיטבית לכף הרגל, העקב צמח לגובה 37 מ"מ (לעומת 29 מ"מ בדור הקודם) והשיכוך המיוחד של HOKA . לנעל עיצוב מושך את העין הן לאימונים והן להליכה עם סניקרס מעוצב. מחיר: 749 שקלים. להשיג ב- WeShoes ובמגוון חנויות המשווקות HOKA בישראל.
מותג בגדי הספורט STRONGFUL משיק את קולקציית Comfort לקיץ 2024 הכוללת בגדים נוחים לאימוני יוגה ופילאטיס, מבד רך ונעים בטקסטורת מלאנז, שמתאימים גם כביגוד יום יומי. הקולקציה מכילה: חזיית ספורט, טופ, טופ וגופייה, טייץ, טייף פדלפון, טייץ V, שורט ואוברול. מגיעה בשלושה צבעים יחודיים: אפור, ניוד ורוד, אפור כהה. טווח מידות: XXS-XXL טווח מחירים: 279-149 שקלים.
בובי בראון משיק: Bobbi Brown Longwear Cream Liner Stick- עפרונות עיניים, המבוססים על צלליות הסטיק של המותג , במרקם קרמי המחליק בקלות על עור העפעף, שישדרגו את מראה האייליינר ממלוטש ומוגדר מאוד לרך ומעושן. העפרונות מצויידים בקצה דק, שמאפשר שרטוט מדוייק , כאשר בקצה השני של העפרון יש מחדד מובנה, כך שניתן בכל שלב להתאים את חוד העפרון לעובי הרצוי. מגיע ב- 5 גוונים. מחיר: 175 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.
SABON משיק את הסדרה החדשה Dead Sea Treasures המורכבת מ-4 רכיבים עיקריים: מלחי ים המלח, בוץ שחור המועשר ב – 21 מינרלים, שמן זית ותמצית ורדים (pink rock rose) להרגעת העור. בים המוצרים: סבון רחצה, מסכת גוף, פילינג, קרם גוף על בסיס שמן, ומלח אמבט. טווח מחירים: 69-149 שקלים.
סדרת טפטפים בייבי-באזז מכילה תערובת שמנים טבעיים דוגמת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון, שמן גרניום ושמן פפרמינט, הידועים ביעילותם להרחיק יתושים. מוצרי הסדרה הינם היפו-אלרגניים, ללא פרבנים, ללא SLS , מתאימים לעור רגיש מגיל שלושה חודשים. טווח מחירים: 15.90-32.90 שקלים. להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם.
L'ORÉAL PARIS משיק סדרת טיפוח פנים BRIGHT REVEAL הנלחמת בכתמים כהים ובפיגמנטציה, שנוצרו מהשמש, מאקנה, מסימני גיל וכתוצאה משינויים הורמונליים. הסדרה מכילה ניאצינאמיד וכוללת סרום, תחליב לחות והגנה SPF50 ומסיכת פילינג ייחודית בעלת אפקט מתקלף. מחיר: 120 שקלים לפריט. להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק.
רשת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה את קולקציית קיץ 2024המציעה מגוון של פריטים במראה נשי ורומנטי עם אלמנטים במראה ווינטג. Ceukemhv תחרות רומנטיות עדינות עם נגיעות של משחקי שקיפות, בדי קרפ, סאטן ולצידם בדים יומיומיים כגון וויסקוזה, כותנה ו"טטרה" בטקסטורות עדינות, בדי סימלס ורשת עם ג'אקרד פרחוני. טווח מחירים: 39.90-329.90 שקלים.
YVES SAINT LAURENT משיק את הקונסילר החדש All HOURS Precise Angles Concealer- קונסילר נוזלי המעניק לפנים ולעיניים לחות וכיסוי מלא, שאינו מצטבר בקמטים ובקמטוטים, ומעניק כיסוי אך ורק במקום הנדרש – עיגולים כהים ואדמומיות. מועשר בתרכובות המגבירות אספקת קולגן ותמצית קפאין. מאפשר לעור לנשום ומעניק גימור מאט זוהר וייחודי. בעל 18 גוונים. עמיד עד 24 שעות. מחיר: 169 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.
קליניק משיק שני מוצרים חדשים : Clinique Smart Clinical Repair™ Lifting Face + Neck Cream. קרם למיצוק והרמת הפנים והצוואר הטוב ביותר שלנו עם מולטי פפטידים וחומצה היאלורונית, ו-Clinique Smart Clinical Repair™ SPF 30 Wrinkle Correcting Cream- קרם לחות מזין לצמצום קמטים ולטיפול בסימני הזדקנות עתידיים עם מקדם הגנהSPF 30. המוצרים נועדו לטפל בכל סוגי הקמטים, מקמטוטים ראשונים ועד לקמטים עיקשים. טווח מחירים: 415-475 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובאתר
APRIL משיקה את הבושם היוקרתי לגבר H24 Herbes Vives מבית Hermès,המאופיין בתווים של אגס טרי, פטרוזיליה, מנטה ועשבי תיבול עם שילוב של תווים מתכתיים המזכירים ברזל חם. בית Hermès השיק רק שני ניחוחות לגברים ב-20 השנים האחרונות. טווח מחירים: 440 שקלים ל- 50 מ"ל ו- 580 שקלים ל- 100 מ"ל.
המותג אולפקלס משיק סרום משקם, לגבות מלאות יותר, צפופות יותר ומוגדרות יותר. . באולפלקס מבטיחים תוצאות נראות לעין בתוך 4 שבועות בלבד, ללא תחושת דביקות או נוקשות בגבות. טווח מחירים: 359-399 שקלים. פרטים בטלפון: 1-800-22-59-22
מותג הכלים הרב-פעמיים טאפרוור מציע כלי אחסון למזון, כלי מטבח, כלים לחימום במיקרוגל ובתנור, כלי הגשה ואירוח, כלים לפיקניק ולטיולים, גאדג'טים ועוד. למותג ליין מוצרים אקולוגיים המיוצרים מפלסטיק חד-פעמי ממוחזר ושומרים על המשאבים הטבעיים בעולם, וכל מוצריו ידועים באיכותם ועמידותם לאורך שנים רבות טווח מחירים: 75-340 שקלים. להשיג ברשת המשביר בלבד
מותג Life משיק את FACE IT , סדרת מוצרי טיפוח לפנים לניקוי והזנת העור בלחות, הכוללת תרחיצי פנים לכל סוגי העור, מסירי איפור, מוס ניקוי, פילינג, מסכות הזנה ולחות ותיק מעוצב לאחסון מוצרי הטיפוח והביוטי. כל מוצרי הסדרה מעושרים בתמצית תה ירוק. טווח מחירים: 19.90-49.90 שקלים. להשיג בסופר פארם.
NUK, משיק מוצץ חדש - NUK Sensitive רך במיוחד, העשוי 100% סיליקון לגמישות מרבית. צורת פטמת NUK המתאימה מבחינה אנטומית ומדמה את פטמת האם בזמן ההנקה, ועשוי להתאים גם לתינוקות עקשנים במיוחד, שמסרבים לקחת מוצץ.המוצצים זמינים בשני גדלים: לגיל 0-6 חודשים ולגיל 6-18 חודשים. מחיר: 49.90 שקלים. להשיג בשילב.
כרמית משיקה את סדרת החטיפים כרמית מיקס MIX, הכוללת שישה טעמים: מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב, מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס כוכבים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס בייגלה מצופה שוקולד חלב, מיקס בייגלה מצופה שוקולד לבן ומיקס קורנפלקס מצופה שוקולד חלב.
המותג HASK משיק סדרה למראה שיער מלא, בעל נפח ומחזק את סיב השיערה: HASK Biotin Boost . מכילה שילוב מנצח של 3 מרכיבים עיקריים : ביוטין, קולגן וקפה ללא סולפטים. הפורמולות מתאימות לכל סוגי השיער גם לשיער שעבר החלקה. מחיר: 34.90 שקלים. להשיג בסופר פארם.
AXE משיק בישראל את סדרת אקס פרימיום קולקשן -סדרת דיאודורנט פירמיום בודי-ספריי שנרקחו על ידי רוקחי בשמים, בניחוחות: אקווה ברגמוט, בלו לבנדר, גרין גרניום וקופר סאנטאל. הדאודורנטים מכילים מכיל פי 2 יותר רכיבי הגנה מאשר בסדרה הרגילה, רעננות עד 72 שעות ומניעת ריח רע. טווח מחירים: 15.90-17.90 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.
נספרסו משיקה את קולקציית "Taste the summer moments" המשלבת שורה של תערובות קפה ייחודיות שנועדו לשילוב עם קרח. הטעמים כוללים: קוקוס טרופי, פרדו דליקטו וטעם "וניל שקדים" חדש ובמהדורה מוגבלת עבור מכונות ממשפחת ורטו. בנוסף מושקת קולקציית אביזרים מעוצבת בצבעים קיציים של Pantone. טווח מחירים: 27-29.90 שקלים לשרוול.
המותג essie משיק מחזק ציפורניים מתקדם בגוון שקוף- HARD TO RESIST ADVANCED NAIL STRENGTHENER- המאחה את השכבות החלשות של הציפורן לצד שכבת הגנה מפני נזקי היום-יום. המחזק מעניק לציפורניים טיפול עוצמתי ומיידי. מחיר: 62.9 שקלים. (מחיר השקה: 49.90 שקלים). להשיג ברשתות הפארם.
הבושם Daisy Wild של מארק ג'ייקובס מציג פרח חדש לקולקציה ומשדר רעננות שמזכירה זר פרחי בר ומשלב בתוכו תווים של לבלוב בננה, עם יסמין מעודן לצד וטיבר אגוזי. תווים אלה יוצרים ניחוח חדש וממכר שמייצג היטב את מהות הטבע וחושף את הנפש הצעירה והמשוחררת שלנו. הבושם ניתן למילוי חוזר. מחיר: 489 שקלים (100 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם.
המותג ברילה משיק סדרת פסטה אורגנית, שאינה מכילות חומרי הדברה עשויות מחומרי גלם איכותיים, ומ- 100% חיטת דורום איטלקית. שני הפבטות הראשונות שהגיעעו לארץ הן פסטה פנה וספגטי. מחיר: 19.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
בן & ג'ריס ישראל מחזירים למדף את הטעם: דבלין מדסלייד'- גלידת אייריש קרים משמנת משובחת עם עוגיות שוקולד, שוקולד צ'יפס וסווירל של פאדג' קפה. מחיר: 24.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
WELEDA משיק שמן רימונים האנטי אייג'ינג ממצק לעור הפנים ולאזור הצוואר. השמן מעודד התחדשות של העור, ומכיל תערובת מרוכזת של 8 שמנים צמחיים ביניהם זרעי רימון, אבוקדו, דוחן מוזהב, גרעיני משמש וארגן אשר תורמים להתחדשות עור הפנים ומפחיתים נראות של קימטוטים וקמטים. מחיר: 149.90 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.
רשת SACARA משיקה קולקציית איפור מקצועית שנוצרה בשיתוף מאפרים מובילים. הקולקציה החדשה כוללת 12 קטגוריות שונות בעשרות גוונים של טרנדיים בינלאומיים ופורמולות מקצועיות, הכוללות שימוש באבקת סיליקה חדשנית המבטיחה מרקמים בגימור משי לנוחות שימוש אופטימלית. טווח מחירים: 22-30 שקלים.
חדש מהמותג "כיף" שקית מילוי 1 ליטר של תחליב רחצה, עם פקק למילוי מהיר ונוח. התחליבים מועשרים בלחות ומגיעים בשני הניחוחות המובילים מתחליבי הרחצה של כיף: תחליב רחצה חלב ודבש, תחליב רחצה אוקינוס (טבעוני). ללא פראבנים וסיליקונים, ולא נוסה על בעלי חיים. מחיר: 15 שקלים.
פתח הכל סגור הכל