שחקן חדש ייכנס היום לענף התיירות הישראלי: רמי לוי שיווק השקמה וקבוצת הדקה ה–90 הודיעו כי הם מאחדים כוחות. במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים, חברי המועדון של רמי לוי יוכלו לרכוש דילים למלונות בארץ, חבילות אירוח בחו"ל, טיולים מאורגנים, טיסות מוזלות, טיסות סדירות, דילים לסופי שבוע, צימרים וחבילות ספא.
לאחר שהצטרף לתחום הסלולר והפארם, כעת מסמן לוי גם את תחום התיירות, הנופש והפנאי כיעד להיכנס אליו, ובחר את הדקה ה–90 כמותג המתאים ברמת המחירים והיכולות הטכנולוגיות שלו. קבוצת הדקה ה–90 מנהלת במקביל מיזם דומה, שבו היא אחראית על ניהול אתר התיירות של מועדון ״חבר״ מזה כמה שנים.
לוי, שהציע לקהל הלקוחות שלו מבצעים כמו עוף בשקל וחבילות סלולר מוזלות, ידוע כמי שמעוניין להצטרף למיזמים המשפיעים על הוזלת סל קניות המורחב בהוצאות המשפחתיות. ההודעה שלו על כניסה לתחום התיירות מגיעה לאחר שבחודש שעבר נכנסה לתוקף הפעימה האחרונה ברפורמת שמים פתוחים, שהוזילה את הטיסות לחו״ל.
הכניסה של לוי לתחום התיירות גם מגיעה לאחר ששופרסל הודיעה בינואר כי היא נכנסת לתחום התיירות, וחתמה על הסכם משותף עם קבוצת התיירות גוליבר להקמת חברה בת שתקרא שופרסל תיירות. החברה תנהל פעילות תיירות אינטרנטית להזמנת טיסות, מלונות וחבילות נופש בישראל ובחו"ל, ותספק לחברי מועדון שופרסל הצעות מותאמות אישית. מועד תחילת הפעילות של החברה עדיין לא ידוע.
לפני כמה חודשים התברר כי בעקבות החלטתה של שופרסל לשתף פעולה עם גוליבר התפתח עימות בחברת אי.די.בי, המחזיקה בשופרסל ובישראייר, משום שקמעונית המזון לא בחרה בישראייר כדי להקים את מיזם התיירות החדש. על פי הערכות, שופרסל בחרה לשתף פעולה עם גוליבר משום שישראייר אינה מציעה מענה לכלל היעדים, לחופשות יוקרתיות, או לטיסות במחלקות עסקים, בעוד גוליבר כן מציעה זאת. במקביל לכך, ישראייר, שכבר שיתפה פעולה עם לוי בעבר והציעה לחברי המועדון שלו חבילות נופש, הצהירה בעבר כי היא מעוניינת לשתף עמו פעולה גם בהמשך.
היקף ההשקעה של לוי במיזם החדש אינו ידוע, כמו גם מספר החבילות שהתחייבו הצדדים להציע. בעוד בדקה ה–90 מנסים להתחרות באופן יומיומי על הנוסע הישראלי, מעניין יהיה לראות אם ועד כמה יצליחו השותפות להעמיק את חבילות הנופש לציבור הנוסעים, או שמא יהיה מדובר במספר מצומצם בלבד של מבצעים בכל חודש.
להזמין חופשה בקופה
לפי לוי והדקה ה–90, בעקבות המיזם המשותף ייפתח אתר ייעודי כבר היום בכתובת rami–levy.daka90.co.il שבו יציעו החברה לקהל הצרכנים של רשת הסופרמרקטים של לוי דילים לחופשות בארץ ובחו״ל. לפי החברות, המבצעים צפויים להציג מחירים הנמוכים משמעותית מכפי שקיימים כיום בשוק. באמצעות המיזם מקווה לוי לחזק את מועדון הלקוחות שלו, להגדיל את כמות מחזיקי כרטיס האשראי של המועדון של רמי לוי ואת היקף העסקות בהם.
במסגרת שיתוף הפעולה, חברת הדקה ה–90 תפעיל את אתר התיירות הייעודי ללקוחות רמי לוי, וכן מוקד הזמנות שיאפשר לבצע גם הזמנות טלפוניות. לצד זאת, לקוחות יוכלו להזמין חופשות ונופשים אחרים גם בסניפי רשת המזון רמי לוי.
המבצעים שיוצעו כבר היום כוללים בין היתר ארבעה לילות לבוקרשט במלון שלושה כוכבים כולל טיסה בישראייר וארוחת בוקר ב–299 דולר לאדם בחדר זוגי במהלך יוני; שני לילות לזוג ב–555 שקל במלון לה פלאיה פלוס באילת ביוני; שני לילות במלונות אסטרל אילת ב–999 שקל לזוג ביולי, ו–129 שקל לילד. כמו כן, לוי יציע שובר ספא למימוש בעשרות בתי ספא ברחבי הארץ ב–159 שקל.
דנה לביא, מנכ"לית קבוצת הדקה ה–90, אמרה: "במסגרת שיתוף הפעולה עם רשת רמי לוי אנו מציעים ללקוחות הרשת את הפלטפורמה הטכנולוגית. הצרכנים יוכלו לעקוב אחר מבצעים אטרקטיביים בביקור השבועי שלהם בסופר, להזמין חופשות באתר ייעודי שנגיש רק להם ולשוחח עם נציג אישי שיסייע להם בהזמנת החופשה הבאה".
הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker
כתבות נוספות:
הרפורמה בחברת החשמל: אלה השינויים שידרשו שרי הבית היהודי
דלק תמלוגים תיקנה תשקיף - והרווח יקטן ביותר מ-100 מיליון דולר
mako כסף - כל מה שצריך לדעת