בינה & בינו הוא עסק כחול לבן, שמייצר ומעצב בגדים לילדים, ובין השאר פיתחו את האוברול עם רוכסן דו כיווני, שמאפשר לפתוח ולסגור את הרגליות, שהופך את זמן ההחתלה לקל ומהיר. טווח מחירים: בין 39.9 ל- 129.9 שקלים. להשיג באתר ובחנות באוסישקין 33, רמת השרון.
PARADIS DES SENS הוא בית בישום יוקרתי הממוקם בבירת הניחוחות, פריז. המותג, השייך לקבוצת ARCADIE DE NICHE היוקרתית, מציע חוויית בישום יוצאת דופן המבוססת על שימוש בחומרי גלם משובחים ביותר, עם ריכוז גבוה של 21% תמציות בכל בושם. כל אחד מהניחוחות נוצר בעבודת יד קפדנית ומספר סיפור ייחודי משלו.להיג בלעדית ברשת אפריל
גרלן משיקה קונסילרים והסמקים החדשים מסדרת הטרקוטה WEAR JUST WHAT’S ESSENTIAL. הקונסילרים מסתיר פגמים עם כיסוי גבוה והארה לאיזורים אפורים, והסמקים מגיעים בשלושה תתי גוון שונים: ניוד, ורוד וקורל שכל אחד מהם מחולק לשתי עוצמות של צבע: בהיר וכהה. טווח מחירים: קונסילר: 199 שקלים, סומק: 240 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.
NUXE משיק סדרה חדשה: Nuxuriance Ultra לתיקון ושיפור סימני הזדקנות עיקריים - קמטים, רפיון, מוצקות, זוהר. הסדרה בעלת 3 רכיבים: תמצית זרעי אלפלפא, חומצה היאלורונית ותמצית צמח שושן, ומכילה 4 מוצרים: קרם יום, קרם עיניים ושפתיים, קרן יום ולילה ותחליב לחות ליום.טווח מחירים: 279-379 שקלים. להשיג באתר ובחנויות הפארם.
המותג TRUE STORY מבית קולגן פלוס משיק סוכריות גומי עם קולגן: פתרון חדשני לשיפור מראה העור, השיער והציפורניים. כל מנה מכילה 2.5 גר' קולגן טהור, פרי פיתוח בלעדי של חברה גרמנית מובילה, אשר נספג בצורה מיטבית ומשקם את התאים. מומלץ לקחת 3 יחידות ביום. מחיר: 250 שקלים ( 90 סוכריות). להשיג באתר.
COOK AND BAKE משיקה קולקציית כוסות TRENDY CUP מבית.ROSO הכוס בנפח של 1,200 מ"ל (ליטר ומאתיים) עשויה נירוסטה איכותית, עם ידית לאחיזה נוחה וקשית רב-פעמית. שומרת על קור המשקה עד 10 שעות. מחיר: 139.90 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.
בית השקד הוא מותג ישראלי גלילי שמייצר מגוון מוצרי טבע ובריאות, נטולים תוספים וחומרים משמרים, עשויים ממרכיבים טבעיים וללא תוספת סוכר סוכר לבן. בין היתר תוכלו למצוא ממרחי חמאת שקד, חמאת קוקוס, ממרח חלווה ללא סוכר, ארבעה סוגים של גרנולות בטעמים שונים שמבוססות על שקדים, גרעינים או בטעמי שוקולד ומייפל, חטיפי בריאות ועוד. טווח מחירים: 15-30 שקלים.
YVES SAINT LAURENT משיק פודרה HYPER FINISH היפר פיניש ופודרה HYPER BRONZE היפר ברונז- פודרה מקבעת ופודרה משזפת. הפודרה המקבעת מאריכה את עמידות המייק-אפ הרגיל, מאחדת את גוון העור ומותירה אותו במראה מט. הפודרה המשזפת נועדה פלסל ולחמם את הפנים. מחיר: 240 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.
סדרת יוּ-לַקְטִין מתרחבת עם סדרה חדשה של ד"ר פישר: שמפו ומרכך בפורמולות ייחודיות המשלבות רכיבים אפקטיביים למראה שיער בריא, רך ונקי מקשקשים והקלה על הקרקפת. הפורמולות נבדקו קלינית, אינן מכילות פרבנים, ועברו בהצלחה מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש. טווח מחירים: 39.90-49.90 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובאתר.
רשת מקס ברנר חוגגת את ראש השנה הרוסי – נובי גוד ומשיקה קולקציית מארזים מיוחדת במהדורה מוגבלת. בין מגוון המוצרים ניתן למצוא פרלינים בעבודת יד בעיצוב מיוחד במהדורה מוגבלת, טיפות שוקולד חלב עם קרמל מלוח, מיני פרלינים עם קרם נוגט ושברי פיסטוק קלויים בציפוי שוקולד לבן ועוד. טווח מחירים: 68-259 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.
ד"ר להבית אקרמן משיקה דרמה פילינג אנזימטי- פילינג עיסוי אנזימטי המיועד להסרה הדרגתית של שכבות תאים מתים, לשיפור מאזן הלחות בעור, חושף עור בהיר, חדש ומאוזן. כתוצאה מכך מאפשר תהליך הפילינג מראה עור פנים זוהר, רענן, חף מכתמים, פגמים וסימני זמן שונים. מתאים לכל סוגי העור. מחיר: 300 שקלים. להשיג ברשת הקליניקות של להבית אקרמן.
got2b מציגה את סדרת DRY SHAMPOO- שמפו יבש המרענן את השיער בין חפיפות, משאיר אותו נקי ורענן, למשך עד 48 שעות, אינו משאיר שאריות לבנות. ללא סולפטים, סיליקונים, פרבנים. מעניק לשיער נפח ומרקם נעים, השיער קליל יותר ונוח יותר לעיצוב. מחיר: 29.90 שקלים. להשיג ברשתות הפארם והקוסמטיקה.
SPICEHAUS מותג הקוקטיילים המבוקבקים חבר ל-sweetweet, מותג קופסאות הקונספט המתוקות, ויחד הן יצרו מארז מיוחדהכולל קוקטיילים ומוקטיילים (ללא אלכוהול), משחקים ומגוון ממתקים וחטיפים מהארץ ומהעולם מחיר: 267 שקלים (שווי המארז 328 שקלים). להשיג באתר או דרך וולט בערים נבחרות.
FLIK-LUCK היא פלטפורמה שיווקית דיגיטלית חדשה למארזי מתנות, לכל אירוע או מטרה, שניתן להזמין בטווח שעות- 9:00 עד 23:00 בלילה. המשלוח מגיע תוך שעתיים מרגע הזנת הכתובת (כרגע באזור המרכז בלבד). להשיג באתר.
מותג ההיגיינה always נכנס לקטגורית תחתוני המחזור הרב פעמיים העשויים מארבע שכבות ספיגה, טכנולוגיה לניטרול ריחות ומבד נעים ומלטף, למשך 12 שעות של ספיגה. הדגמים בשתי גזרות ובמגוון מידות: גזרת היפסטר (מותן נמוכה), לספיגה גבוהה, וגזרת High Waist (מותן גבוהה), לספיגה מקסימלית. טווח מחירים: 119.90-159.90 שקלים. להשיג בסופר-פארם.
תנובה מאחדת את מוצרי היוגורט שלה לילדים תחת השם Yoplait Kids . הסדרה כוללת מוצרים מבוססי יוגורט בתוספת פרי בהם שמיניות הבקבוקונים והטיובים, וכן משקאות יוגורט חדשים במרקם חלק בקרטון 750 מ"ל. כל הסדרה מכילה תוספת סידן, המהווה כ-20% מהתצרוכת היומית המומלצת בגילאי 4-8 בכל מנה. טווח מחירים: 9.90-26.20 שקלים. להשיג ביחידים או במארזים ברשתות השיווק.
ליראק פריז משיק סדרת מוצרי טיפוח ייחודית בשם "דיופטי" (DIOPTI ), המעניקה פתרונות ממוקדים לאזור העיניים. הסדרה כוללת שלושה מוצרים : קרם להבהרת כהויות, ג'ל לתיקון שקיות ונפיחויות, קרם טיפולי לקמטים וקמטוטים. תוצאות קליניות מוכחות ורכיבים פעילים מן הטבע. מחיר: 169 שקלים. פרטים באתר.
חברת המילניום פיתחה סדרה חדשה בתחום תוספי התזונה: oils@ herbs, המושתתים על שמנים אתריים בשילוב של תמציות צמחים. המוצרים יעילים נגד בעיות שונות ותומכים בגוף בצורה טבעית ויעילה. טווח מחירים: 89-108 שקלים.
KÉRASTASE משיק מחדש את שמן השיער האייקוני: Elixir Ultime עם פורמולה חדשנית הכוללת שמנים מזינים לסיב השערה, חיזוק והגנה על השיער. השמן בעל מרקם קליל במיוחד, בעל ספיגה מהירה, מעניק ברק וזוהר קורן גם לשיער חסר ברק, או מקורזל, ופועל כמגן מפני חום במהלך עיצוב השיער.הבקבוק אקולוגי וניתן למילוי חוזר. מחיר: 229.90 שקלים. (מחיר עבור ריפיל- 173 שקלים). להשיג במספרות ברחבי הארץ.
המותג אמיצ'לי (Amicelli), המתמחה בגלילי וופל פרימיום, משיק שני טעמים חדשים: אמיצ'לי וניל- גלילי וופל עם קרם בטעם וניל בציפוי שוקולד חלב, ואמיצ'לי קקאו -גלילי וופל עם קרם קקאו בציפוי שוקולד חלב. הטעמים החדשים מוצעים באריזות אלגנטיות, ארוזות אחד אחד ומותאמות לפינוק אישי. מחיר: 19.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
כרמית משדרגת את המרשמלו ומשיקה מרשמלו מצופה קוקוס קלוי במהדורה מוגבלת. המרשמלו המגיע בטעם וניל עטוף במעטפת קראנצ'ית של קוקוס קלוי אשר מעניקה לחטיף טעם ומרקם מיוחדים. טווח מחירים: 5.50-7.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
זוגלובק משיקה נתחי שווארמה עסיסיים עם בצל מטוגן ותיבול מדויק, שמוכן ב-2.5 דקות בלבד במיקרוגל, באמצעות טכנולוגיית בישול באדים ויצירת ואקום וללא חומרים משמרים. המוצר נשמר בקירור ל-60 יום. טווח מחירים: 25-39 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
מותג התה פומפדור משיק חליטה בטעם עוגיות קינמון במהדורה מוגבלת, לחורף 2024/5. החליטה החדשה משלבת את טעם הקינמון יחד עם המתיקות העדינה של העוגיות ויוצרת משקה טעים ומפנק, ללא קפאין. מדובר בחליטה עם ארומה עשירה, וטעם המזכיר אפייה ביתית. טווח מחירים: 13.90-21.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.
פתח הכל סגור הכל