כשאלין כהן הובהלה לחדר הניתוח בתל השומר, הרופא המנתח ניגש אל הוריה המודאגים, מירי ויורם, ועדכן אותם שהוא עומד לגלח לבתם את הראש, אחר כך הוסיף ש"ככל הנראה היא תצא משותקת". שמונה שנים אחרי הקביעה הזאת, יושבת מולי נערה מחויכת במשקפי שמש גדולים, שלא מזמן סגרה עסקת ענק עם רשת הקמעונאות "דיוטי פרי ג'יימס ריצ'ארדסון" אחרי שזו רכשה ממנה מוצרי ביוטי במיליון שקל.
הרופאים לא נתנו לה סיכוי
התאונה, שבמידה רבה שינתה את חייה, ארעה באתר המבקרים של חברת החשמל בחדרה. אלין, אז בת שמונה, הצליחה להיכנס למקום עם חברתה, כשהן רכובות על אופניים, הודות לקרוב משפחה של החברה שעבד במקום. דקות ספורות אחרי שעברו בשער, אלין כבר מצאה את עצמה מתדרדרת במהירות בירידה. היא חטפה מכה חזקה בראש מאחד מעמודי החשמל והובאה חסרה הכרה לבית החברה. "יורם ואני היינו בתל אביב כשסיפרו לנו שהיא נפלה", נזכרת אמה מירי, המלווה אותה כמעט בכל ראיון. "אמרו שהיא בסך הכל קיבלה מכה ביד וברגל כי לא היו שום סימנים למכה קשה יותר, אבל כשדיברתי איתה משהו הרגיש לי לא בסדר, היא מלמלה".
בעודם תקועים בדרך חזרה לחדרה בפקקים, דודה של אלין יצאה לקחת אותה לבית החולים. בדרך, אלין נרדמה לעתים תכופות אבל בהוראתה של מירי הקפידה הדודה להעיר אותה, מה שבדיעבד מנע ממנה לשקוע בתרדמת או להיכנס למצב של מוות מוחי. ובכל זאת, כשהגיעו ל"הלל יפה" בחדרה, טענו הרופאים שהכול בסדר ושחררו אותן הביתה. "אבא שלי הלך לאחיות, ובמהלך השיחה הוא זרק את כוס הקפה מהיד של הרופא ואמר לו: 'אני עורך דין בתחום רשלנות רפואית, למרות שהוא לא, ואם יקרה משהו לילדה שלי, אתה לא תאמין איזו תביעה אני אעשה לכם כאן' ודרש שיבדקו לי סירקולציה של הדם", מספרת אלין.
אז איך הוא ידע לומר לרופאים לבדוק את הסירקולציה של הדם?
"שני אחים שלי אסתמטיים ותמיד היו בודקים להם את רמת החמצן בדם, וגם אבא שלי היה חובש בצבא, והיו כל מיני סימנים שהוא זיהה כמו תזוזות העיניים. כשהתוצאות חזרו הם ראו שמשהו לא בסדר, הייתי מאוד קרובה למוות מוחי. התאונה הייתה בארבע בצהריים ובדקו אותי רק בחצות. הדימום במוח היה מאוד משמעותי וישר העבירו אותי לניתוח בתל השומר"
היום השם המלא שלה הוא אלין-חיה כהן, והיא ללא ספק חיה ובועטת. "הייתי אמורה לצאת משותקת" היא שבה ואומרת, "אבל שבועיים אחרי הניתוח כבר קיבלתי אישור לצאת להופעה של 'כמעט מלאכים' על כיסא גלגלים. הגדירו אותי כנס רפואי".
כתוצאה מהתאונה הזיכרון שלך נמחק.
"זכרתי את המשפחה וכמה אירועים ספציפיים, אבל איבדתי הרבה. לא ידעתי מה זה קרמבו. מדי פעם יש לי פלאשבקים קטנים, כמו שפתאום צצה לי תמונה שלי עם סבתא שבוע לפני התאונה בהפלגה. החלק היותר קשה שנפגע זה הזיכרון הלימודי, כל מה שלמדתי עד אותו יום שכחתי. נאלצתי ללמוד הרבה מחדש, מהבסיס. לוח הכפל, קרוא וכתוב, אפילו את האלף-בית, אבל כל פעם שהייתי לומדת משהו הייתי שוכחת אותו יום למחרת. זו בעיה שאני מתמודדת איתה גם היום".
יש גם קשיים פיזיים?
"הייתה לי שלוש פעמים דלקת קרום המוח, שלבקת חוגרת, כל הצד השמאלי של הגוף נחלש, אני מתאשפזת לפחות פעם אחת בשנה למשך שבוע ואני מתמודדת עם כאבי ראש מטורפים. יש לי כאב ראש קטן כל הזמן שהוא חלק מהשגרה שלי. בשנה שעברה הנחתי את אירוע ה'מיוזיקלי' עם לאון שניידרובסקי ואני לא זוכרת שום דבר מהטקס. הכאבים היו כל כך חזקים שהכל היה מטושטש, אבל המשכתי עד הסוף וישר אחר כך נסעתי לבית חולים".
אחרי שלושה חודשים אשפוז, כהן מתחיל הליך שיקומי ארוך ואינטנסיבי הכולל שלושה טיפולים בשבוע. בסופו, רק צלקת ארוכה הנמתחת מהאוזן ועד למעלה המצח מרמזת למתבונן מבחוץ על מה שעברה. הצלקת הזאת הופכת לציר שסביבו נעים חייה. "אחרי הניתוח שאלתי את אמא מה יש לי על הראש" נזכרת אלין, "היא השוותה את זה לצלקת קטנה שהייתה לחברה שלי ליד האוזן. עד אז לא נתנו לי מראה, היו רק מנקים וחובשים אותי".
איך הגבת כשראית אותה לראשונה?
"כשנתנו לי מראה התחלתי לצרוח על אמא שלי, כעסתי עליה שהיא שיקרה לי. בדיעבד אני יכולה להבין למה היא לא סיפרה, המצב שלי היה קריטי והיא לא רצתה להעמיס על המצב הנפשי שלי".
ואיך נראים החיים כשאת מתחזקת?
"הפסדתי שנה בלימודים אז נשארתי כיתה. המשיכה להיות לי בעיית איזון ומשרד החינוך לא אישר לי להשתתף בשיעורי ספורט, אבל לא הייתי יכולה לוותר על הריקוד שעזר לי גם בתקופת השיקום. הייתי צריכה לעבוד קשה כדי לחזור לעניינים, ואפילו היום אני לא יכולה לעשות שפאגט עם רגל שמאל בגלל הפגיעה".
כשחזרת ללימודים לא נראית לגמרי כמו עצמך, איך החברים לכיתה הגיבו?
"היו מבטים והצבעות. כל הזמן היו שואלים אותי מה מה יש לי על הראש ומעירים על הצלקת. כשהייתי מגיעה לשיעורי ריקוד עם שיער משוך לאחור הצלקת הייתה בולטת עוד יותר וכל הביטחון ירד לי".
"בבית הספר אמרו לי להוריד פרופיל"
היום אלין כהן (16) כבר לא מתביישת לאסוף את השיער ולחשוף את צלקת הקרב המפוארת. איש יחסי הציבור שלה שהתלווה לראיון מציע לה לצלם לכתבה תמונה אחת עם הצלקת, אבל עוד לפני שסיים את המשפט אלין עצרה אותו כדי להכריז שאת זה היא תעשה רק עבור תמונת שער בעיתון מודפס.
סיפרת בעבר שהצלקת היא זו שהתחילה את סיפור האהבה שלך עם איפור?
"לא רציתי שאנשים ישפטו אותי לפני שהכירו אותי בגלל הצלקת, אז התחלתי להתנסות במוצרי טיפוח עד שמצאתי את השיטה המדויקת להעלים אותה, את הקונסילר הנכון והמייק אפ המדויק".
היית אז בתחילת שנות העשרה שלך, מאיפה כל הידע העשיר?
"אמא שלי הייתה מורה לאיפור אצל גיורא שביט והייתי הולכת איתה לשיעורים, מקשיבה, לומדת ואז חוזרת הביתה ומנסה את כל מה שלמדתי על בובה. כשחברות שלי היו יוצאות למסיבות אני הייתי נשארת בבית, כי כאבי הראש לא מסתדרים עם מוזיקה חזקה. אז הייתי מתאפרת לעצמי, מורידה ואז מתאפרת שוב ומורידה. תרגלתי על עצמי שנים".
את סיפור החיים הייחודי שלה כהן חשפה לראשונה בגיל 13 בריאליטי של ערוץ הילדים "הבנים והבנות" כשהוצגה כרקדנית שבאה לקדם את המודעות לחבישת קסדה. ההשתתפות בתוכנית הביאה איתה את גל העוקבים הראשון של אלין, שהם, לטענתה, גדלים איתה ולצידה עד היום. אבל להצלחה הזאת יש עוד השלכות. "הבנות בכיתה לא התלהבו מהפרסום שלי ועשו עלי חרם. אף אחד לא דיבר איתי. זה חיזק אותי לעתיד, אבל גם גרם לי לעבור בית ספר".
למדת מחול בבית הספר, זה היה החלום שלך. למה עזבת?
"הייתי נשארת שעות ארוכות אחרי הלימודים כדי להתאמן, עבדתי מאוד קשה, העריכו את העבודה שלי וזה הוביל אותי להיות הסולנית, זו שתמיד בשורה הראשונה במרכז. בעקבות החרם הלכתי לשיחה אצל המנהלת והיא אמרה שאם אני לא רוצה שיתנכלו אלי אז אני צריכה להוריד פרופיל ולרקוד קצת בשורות האחרונות"
במקום לחזק ולהעצים אותך רצו להקטין ולהסתיר.
"הרגשתי פגועה. מישהו היה אומר לכדורגלן לא להבקיע בשביל שיאהבו אותו? החרם היה מפסיק אם הייתה תמיכה מהצוות, אבל הם התנהלו מזעזע. לא הסכמתי להיות פחות טובה בגלל אנשים אחרים".
את מרגישה שבבית הספר שבו את לומדת עכשיו מפרגנים לך?
"עברתי ללמוד בגימנסיה בחדרה, שזה בית ספר פרטי. לומדים שם ספורטאים, מוזיקאים ועוד תלמידים שצריכים פוש נוסף בלימודים, שעושים עוד משהו בחיים שלהם שתופס המון זמן וצריכים התחשבות בלוח הזמנים הבעייתי שלהם. אם היום לדוגמה לא הגעתי בגלל צילומים אז מחר אני אשלים את החומר שהפסדתי, ותודה לקטיה המנהלת המושלמת".
את דבריה קוטע לרגע בחור צעיר שניגש לאלין ומבקש ממנה סלפי, הם מצטלמים והיא מחזירה אלי חיוך.
זה קורה הרבה?
"כן ואני מאוד אוהבת את זה. אני פוגשת אלפי בנות ואני אצטלם ואחבק כל אחת ואחת מהן. אני תמיד זוכרת שאני נמצאת איפה שאני נמצאת בגלל הקהל שלי. הם העבודה שלי".
"עשיתי מה שהקהל דרש. זה סוד ההצלחה שלי"
כמו הרבה כוכבות בנות גילה, אלין צמחה ברשת. פרופיל האינסטגרם שלה, שהיום מונה כמעט חצי מיליון עוקבים, ייצב אותה בהדרגה כבלוגרית אופנה וביוטי מובילה, ובשלב מסוים אף התחיל להניב לה רווחים. "בהתחלה אלה היו כל מיני דברים קטנים כמו חטיפים, ובהמשך הגיעו החברות הגדולות. מותגי איפור, אדידס, נייקי, קסטרו. אני תמיד אומרת ללקוחות שלי שם אני לא אוהבת את המוצר שלהם, לא אסתיר את האכזבה שלי. יש לי כוח מכירה חזק בגלל שהקהל שלי מאמין לי, אז חשוב לי להישאר נאמנה לו".
בשנת 2016 מכתירים ב- Fashion Forward, אתר האופנה של מאקו, את אלין כהן כבלוגרית הביוטי הבאה של ישראל ומשווים אותה לקיילי ג'נר. כהן לא מתבלבלת ובתגובה פותחת ערוץ יוטיוב בו היא מעלה את מדריך האיפור הראשון שלה בהשראת כוכבת "הקרדשיאנז". נכון להיום הסרטון נושק לחצי מיליון צפיות וכבר שם אפשר להתרשם מהשיטות המתקדמות והטכניקות המקצועיות שרכשה. כשהערוץ גדל, אלין פותחת שניים נוספים שמוקדשים לריקוד, ומגיעה ליותר מ-160 אלף עוקבים. את כל הסרטונים שלה, אגב, היא מצלמת ועורכת בעצמה.
אבל אל תטעו לחשוב שניהול אימפריית איפור בהתהוות הן די והותר עבור כהן. בקרוב תעלה ב-YES סדרת הילדים "אדוני המאמנת" בכיכובה של אלין ובתפקיד עצמה; שיתוף פעולה עם חברת התיירות "תלמה נסיעות" שבמסגרתו אלין תצא לטיולים מאורגנים בבירות האופנה בעולם. על הדרך היא גם ומלמדת ריקוד ארבע שעות שבועיות,ומעידה כי 'זה מה שמאזן אותי בין כל הבלאגן'.
נחזור רגע אחורה. את חייבת להסביר מה עשית שגרם להצלחה שלך גם ביוטיוב.
"פשוט התייחסתי לדרישות של הקהל שלי ועניתי לכל השאלות שלהם, בין אם זה מה אני לובשת, איזה מוצרי איפור אני מעדיפה או אם אני יכולה לעשות סרטון שמלמד איך לרקוד. הקשבתי, התמדתי, עשיתי מה שהקהל דרש וזה סוד ההצלחה שלי".
ומהר מאוד הקהל הזה מתחיל לעקוב גם אחרי המשפחה שלה. האמא מירי מתגאה בעמוד אינסטגרם עם 25 אלף עוקבים ומספרת שגם היא התחילה כבר לקבל הצעות לשיתופי פעולה מסחריים. "הקהל רוצה להכיר אותם", מתגאה אלין. "אנחנו מועצמים כי מעריכים את המשפחתיות שלנו".
לפעמים זה נראה שהסרטונים שלך ביוטיוב הופכים להיות דוקו של המשפחה. אתם רוצים להיות הקרדשיאנז הישראליים?
"אם יש לי את האפשרות להראות איך משפחה אמיתית מתנהלת, אז נפלה בחלקי הזכות. אני מקבלת המון הודעות מאנשים ששמחים לראות אותנו, מילדות שמספרות לי שהן מכבדות את האחים והמשפחה שלהן יותר בעקבות הסרטונים. זה נכון שאני גרה בבית גדול ולכל אחד יש יחידה משלו, אבל מה שתראה זה מוצרים, משפחתיות ואהבה. זה לא ניתוחים פלסטיים, מכוניות פאר או בגידות - קרדשיאנז אנחנו לא".
"כולן היו קונות מוצרים שהמלצתי עליהם, אז למה לא למכור מוצר שלי?"
הצעד הבא בחייה כבר נראה בלתי נמנע. אחרי שהפנימה את היקף ההשפעה שלה, אלין כהן החלה לעבוד על מותג פרטי הנושא את שמה. בקיץ 2017 השיקה את השפתון הראשון שלה, ששואב את כל המשפחה לעסק. "בהתחלה אנחנו היינו אורזים את השפתונים", היא נזכרת. "פתחנו פס ייצור בבית, אנשים ישבו במדרגות עד הסלון של הבית, כל אחד עשה משהו אחר והעביר לבא אחריו. החברה הזאת חיברה בין כולם".
כולם שמו את החיים על הולד והתמסרו לעסק?
"אף אחד לא עצר את החיים שלו. אחי הגדול עדיין לומד משפטים ואבא שלי עדיין מנהל חברת עורכי דין. רק אמא שלי נכנסה איתי באופן מלא לעסק והיא מתפקדת כסוכנת שלי, כמנהלת הלו"ז וכחברה הכי טובה".
תוך זמן קצר מספר ההזמנות גדל ואלין מבינה שהיא לא יכולה להישאר בבית ולארוז שפתונים כל היום. היא בוחרת במפעל "משקם" שבנתניה, שמעסיק אנשים בעלי מוגבלויות שונות, שיהיה אחראי על אריזת המוצרים. אני מבקרת שם לפחות פעמיים בשבוע" היא מספרת, "העובדים הפכו להיות חברים וכיף לי לדעת שאני מספקת פרנסה לאנשים שצריכים אותה, זה שווה הכל מבחינתי"
מה בעצם מביא אותך להקים מותג ולהשיק שפתון?
"סקרתי מוצרים מכל העולם של כל החברות ואף פעם לא מצאתי את האודם המושלם. אחד היה עמיד אבל לא בגוון שחיפשתי, והגוון שכן היה מתפורר. הייתי מודעת בשלב הזה לכוח המכירה שיש לי בידיים, הייתי ממליצה לצופות שלי לרכוש מוצר מסוים וכולן היו הולכות לקנות אותו, אז חשבתי לעצמי, למה לא למכור מוצר שהוא שלי?".
והמוצר באמת שלך? הרי כל המשפחה מושקעת בעסק.
"ההורים והאחים שלי מעורבים בעסק, אבא שלי הוא היועץ המשפטי ומנהל את החוזים, האח הגדול אחראי על האתר, התפעול והמכירות והאח הקטן אחראי על המשלוחים, אבל בשורה התחתונה הכל הגיע ממני וההחלטות שנוגעות לעסק הן שלי. תמיד הייתי אחת שחושבת על העתיד שלה וכרגע המטרה שלי היא לקנות רכב ובית עד גיל 20".
הם עזרו לך עם המימון?
"בהתחלה אבא שלי בא אלי ושאל אותי כמה אני צריכה אבל לא רציתי לקחת ממנו כסף, רציתי שהכל יהיה שלי. חסכתי הכל משיתופי הפעולה שעשיתי באינסטגרם וביוטיוב, ואני גם לא בזבזנית מאוד גדולה".
"יש כל מיני נשים שאוהבות להציג את עצמן כנשות עסקים אבל הן לא באמת מתעסקות במספרים" מוסיף יורם, אביה של אלין, בשיחת טלפון. "אלין מאוד קשובה לסביבה שלה, היא סקרנית ורוצה לדעת הכל מהכל: כמה מיסים היא משלמת ולמה, מה ההכנסות לעומת ההוצאות והיא לומדת את המספרים לביטוח לאומי, למס הכנסה ולמע"מ"
חצי שנה אחרי שהתחילה לשווק את השפתון שלה, ולמרות שלא השקיעה שקל בפרסום המותג, נחתה על שולחנה הצעה מפתה מחברת פארם גדולה. הרשת הציעה כי תהפוך למשווק הרשמי של המוצרים של אלין ביותר מ-262 נקודות מכירה ברחבי הארץ. אלין מספרת על ההחלטה לדחות את ההצעה, "ההורים שלי נורא התלהבו ושמחו, אבל לא רציתי להפוך למוצר מדף שיושווה כל הזמן למוצרים אחרים".
איך מסרבים להצעה כזאת?
"גם ההורים שלי לא האמינו, אבל כשאני מקבלת הביתה מוצר שהזמנתי מחו"ל זאת חוויה אחרת מאשר ללכת לסופר ולקנות. לא רציתי שהמוצר שלי יהיה מאוד נגיש, יש חשיבות לחוויית הקנייה, להתרגשות הזאת כשאת מקבלת את האריזה. הבנתי את האכזבה של ההורים, אבל עם כל הכבוד, הם מבוגרים והם לא מבינים את העולם כמו שאני מבינה אותו. ידעתי שההצעה הגדולה הבאה תגיע".
ואכן, זמן לא רב לאחר מכן הוזמנה אלין לפגישה עם בכירים ברשת הקמעונאות "ג'יימס ריצ'ארדסון" כדי לדון באפשרות לשווק את המוצרים שלה בדיוטי פרי בישראל. אחרי כמה פגישות כהן חתמה על עסקה שמתקרבת למיליון שקלים עם אופציה לרכישות גדולות יותר בעתיד, כך על פי מקורבים. "חשבתי שהיא עשתה טעות אבל אז הבנתי שהיא מבינה הרבה יותר ממה שאנחנו מבינים", אומרת מירי. "מאותו רגע לקחנו צעד אחורה".
"ההורים לא אהבו את הלוגו, אבל זה רק גם לי להאמין בו יותר"
נכון להיום אלין משווקת 15 שפתונים, כשכל אחד מהם נושא שם ולא מספר, כמקובל בעולם הביוטי. "אחד השפתונים נקרא 'מל די', שזה מלאני ודינה הסבתות שלי", היא מתגאה. "יש את 'מרי לו' שזו אמא שלי ויש גם את 'מאי-מאי', האודם הכי מצליח שלי, שנקרא על שמה של מאי גורנפינקל, חברה טובה שלי שנפטרה מסרטן והייתה שותפה פעילה ליצירה של האודמים".
כשמסתכלים על המארזים שלך קשה שלא לשים לב לדימיון למארזים של קיילי ג'נר.
"נשים בצד את זה שהשפתונים של קיילי עגולים ושלי מרובעים, מדובר במוצר שפתיים. אתה יודע כמה מוצרי שפתיים יש בשוק עם אותו העיצוב? אני שמחה שמשווים את המוצרים שלי זה יוצר רעש ומרים את המותג, אבל אפשר להשוות גם ל'אודה ביוטי' או 'ג'פרי סטאר' שמחזיקים באריזות דומות".
אז מי חשב על הלוגו?
"בת דודה שלי ציירת מוכשרת וביקשתי ממנה לצייר את העין שלי בתוך השפתיים שלי, שאלו שני איברים שמביעים רגשות. בזמן הציור דמעתי מהתרגשות והיא שילבה גם את הדמעה ביצירה. הראיתי את הלוגו למשפחה ואף אחד לא אהב את זה, ההורים שלי אמרו שזה מוזר אבל התגובה שלהם גרמה לי להאמין בזה יותר. אני לא מחפש שלמות, אני רוצה שאנשים יעצרו ויחשבו".
איך בעצם מייצרים שפתון? מה התהליך שעברת?
"הצעד הראשון הוא לייצר את הפורמולה. בעזרת ההורים שלי פניתי ליצרנים וביקרתי במפעלים באיטליה, פריז וסין אבל בסוף החלטתי שאני רוצה לייצר מותג כחול-לבן שאוכל להשגיח עליו מקרוב. ליצרן הצגתי את המוצר שרציתי לייצר. לי היה חשוב שיהיה בעל עמידות גבוהה, שאפשר לבנות על השפתיים מבלי שהכובד יורגש ושיהיה אפשר לאכול ולשתות מבלי שהוא יעבור, ידבק או ימרח".
נשמע כמו סופר-שפתון. זה בכלל אפשרי?
"לקח חצי שנה עד שהגעתי למוצר הסופי, הייתי מנסה אותו, נותנת הערות ומשביחה אותו עד שהגעתי לתוצאה. היום הקהל הדתי קורא לאודם שלי 'אודם שבת' כי הן שמות אותו בשישי בערב והוא נשאר להן שלם עד מוצאי שבת".
כמה עולה לך לייצר שפתון בודד? את מוכרת יחידה ב-90 שקלים.
"אם הייתי מייצרת את השפתונים בסין הייתי מודה שהגזמתי אבל אני מייצרת בישראל. הפיתוח וייצור הפורמולה, האריזות, עיצוב האריזה, הדפסת והקמת האריזות, פרסום, יח"צ, הפצה, הובלה, רישויים, כשרות ועוד לא התחלנו לדבר על המיסים בישראל".
כרגע את משווקת את המוצרים רק בישראל, אבל את חושבת על חו"ל?
"בקרוב אני מוציאה ארבעה שימרים, ארבעה ברונזרים ומסקרה, ובהמשך גם מייק אפים וקונסילרים, אבל כל מוצר יושק בנפרד כי אני רוצה שכל אחד מהם יקבל את הבמה שלו. התכנון הוא לסיים לפתח את כל המוצרים בסדרה תוך שנתיים, ואז כן, בהחלט. להתחיל לייצא לחו"ל".
ומה בינתיים עושים עם הרווחים? שופינג היסטרי?
"מה שהרווחתי מהשפתונים, אשקיע בליין המוצרים החדש. כל שקל יושב בחשבון הבנק שלי ולא זז משם. השימוש היחיד שלו הוא הגדלת החברה. זה לא כסף לטיול בחו"ל, זה כסף שנמצא שם כדי לייצר עוד ממנו".
צילום: דניאל אלסטר | סטיילינג: מזל חסון | ע. סטיילינג: דניאלה אמסלם | איפור: נאור אפל | שיער: אלמוג אטיאס | בגדים: בומפר זהב: FILA, עגילים: ZARA, בגד ים: גיגי חדיד לטומי, מעיל ורוד: COS, משקפיים: רייבנד, מגף: H&M, אוברול ג'ינס: VIBE, חצאית ג'ינס וחזיה צהובה: ZARA, בומפר אדום: גיגי חדיד לטומי, אוברול: FILA.