העונה השנייה והמשובחת של "רמזור" הסתיימה אמש ולרגל שלב הסיכומים ביקשנו מאדיר מילר, יוצר וכוכב הסדרה, לבחור חמישה קטעים שהכי הצחיקו אותו העונה.
"יש את הסצנה שאמיר משחק אותה כאילו אין לו כוח לצאת לבלות ואז טלי מתעקשת שהוא ייצא. מלא גברים אמרו לי אחרי הסצינה הזאת 'למה אתה המגלה את הסוד שלנו? עכשיו אנחנו לא יכולים לצאת לבלות. כל פעם שאנחנו אומרים לנשים שלנו שאין לנו כוח לצאת, הן אומרות 'זה כמו ב'רמזור'''. אפילו הייתה אישה אחת שאמרה לי למחרת הפרק 'הרגע רבתי עם בעלי בגללך. הוא באילת עם חברים, התקשר ואמר שמבאס לו ומשעמם לו שם, אז צרחתי עליו 'תפסיק לשקר אותי!'".
"זה פרק שבו ליאת חושפת את אמיר כרקדן מבוגר ולא אטרקטיבי במיוחד. אני מאוד אוהב את הפרק הזה כי הוא מהחיים: אתה מוצא את עצמך בגיל 30 שאתה הכי נהנה בחתונות. גמרת עם כל תרבות המועדונים, אתה כבר לא מוצא את עצמך בה, אתה כבר לא יודע לרקוד בצורה קולית את המוזיקה הזאת ואתה מתחיל לרקוד כמו דוד שלך בחתונה".
"אמיר מנסה להיות הכי גבר ליד טלי אבל יש לו תחרות גדולה בדמות שכן חתיך וגאון, ששיחק אותו נעם טור. הוא מנסה להתקיל אותו בהיסטוריה אבל ההוא שולט בהיסטוריה, ואז השכן אומר לו לשים עין על האש אבל אמיר בחיים לא עשה על האש ותוך שנייה כל המנגל בוער. השכן חוטף לאמיר את הבירה מהיד ומציל את המצב ואמיר מנסה לצאת מהבושה בפאסון. אתה מכיר את זה שאתה דופק נפילה ומנסה לצאת ממנה הכי בסבבה? זה מה שבדיוק קורה שם".
"איצקו מייצג את הישראלי הטיפוסי, שלא משנה מתי הוא הלך לישון הוא לא יפספס את ארוחת הבוקר במלון ויעמיס על הצלחת - כי זה בחינם. כל הררי האוכל שהישראלים מעמיסים על הצלחת זה תמיד מצחיק אותי מחדש".
"באופן טבעי, בגגל שאני סטנדאפיסט, אני תמיד עושה הבחנות, מסתכל על בני אדם וקולט את כל הפאקים הקטנים. בכל אחד מאיתנו יש פאק אחד קטן. מה שמצחיק בקטע הזה זה שאמיר נותן מבט אחד בחפר וחפר כבר יודע למה הוא מתכוון. הוא פונה לאמיר ואומר 'אל תעשה לי את זה עוד פעם! ככה צריך לדבר, זה בסדר! זה לא פאק!'".