אם אתם מעריצים מושבעים של "סיינפלד", שממשיכים לצפות בשידורים החוזרים של הסדרה ב"ביפ" שוב ושוב ולא שובעים, אתם לא לבד: מנתונים שפורסמו על ידי "טיים וורנר", הסיטקום המצליח של לארי דיוויד וג'רי סיינפלד הכניס כבר למעלה מ-2.7 מיליארד דולר מאז ירד מהמסכים ב-1998.
למעשה, "סיינפלד" משודרת כבר 12 שנה בשידורים חוזרים, שלוש שנים יותר מאשר זמן השידור המקורי שלה – בזמנו שודרו 9 עונות מקוריות של התוכנית ו-180 פרקים, מה שאומר שכל פרק הרוויח כ-14 מיליון דולר בשידורים חוזרים. הסכומים, על פי הדיווחים, מתחלקים כך שכ-2.3 מיליארד מההכנסות הגיעו משידורים ברשתות ו-380 מיליון נוספים משידורים חוזרים בכבלים.
הנתונים הללו הופכים את "סיינפלד" לסדרת 30 הדקות הרווחית ביותר בכל הזמנים. המגזין "פורבס" העריך כי ג'רי סיינפלד עצמו מרוויח בין 60-80 מיליון דולר לשנה רק מהשידורים החוזרים של התוכנית, מה שלא מסביר את התעקשותו לדבב סרטים מצוירים בתפקידי דבורים.
"סיינפלד" נחשבת עד היום לאחד הסיטקומים האיכותיים והגאוניים ששודרו בטלוויזיה, והיא זכתה למיליוני מעריצים ברחבי העולם, גם בקרב מבקרי טלוויזיה ותיקים. "העניין עם 'סיינפלד' היא שהיא כתובה היטב, משוחקת היטב ומופקת היטב – זה שילוש קדוש", אמר מארק ברמן מה"מדיהוויק". "אנשים מזדהים עם הדמויות וזה פשוט מצחיק אותם. זאת תוכנית שיכולה לשרוד לנצח. זה כמו לצפות ב'אני אוהב את לוסי', זה עדיין מצחיק, גם היום".
רוברט תומפסון, פרופסור לתרבות פופולרית, חוזה כי דווקא "משפחת סימפסון" תהיה התוכנית שתעקוף את "סיינפלד" בסיבוב. "כשהעולם יגיע לקיצו, 'משפחת סימפסון' תהיה התוכנית שתשודר בהכי הרבה שידורים חוזרים ותעשה הכי הרבה כסף", אמר. ורק ניומן יעמוד מהצד ויצחק צחוק מרושע.