בתום שש עונות בהן שימשה סלקום כנותנת החסות הראשית של "כוכב נולד", נפרדות שתי החברות. כלומר, "כוכב נולד 7", שצפויה לעלות בקיץ הקרוב במתכונת שונה וככל הנראה תתארך ותמשך עד חודש ספטמבר, לא תלווה באולפן סגול וכוכבי. וגם לא בסמסים דרך סלקום.
בשתי העונות האחרונות של "כוכב נולד" שימש גמר התכנית שיאו של פסטיבל מוזיקה בן שלושה ימים שהתקיים על חוף הכנרת בחסות סלקום. העונה השישית של "כוכב נולד" הייתה העונה עם ממוצע הרייטינג הגבוה ביותר: 27.3%, כאשר הגמר זכה לממוצע רייטינג של 33.9%.
עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום: "ההחלטה על סיום ההתקשרות התקבלה במסגרת היערכות החברה לשנת 2009 שבאה לידי ביטוי גם בצמצום בתקציבי הפרסום. החיבור של סלקום עם כוכב נולד במשך שש שנות פעילות משותפת מהווה מודל להצלחה ולהישגים ואני מודה לכל העוסקים במלאכה בשנים אלו".
לימור אהרונוביץ, מנהלת שיתופי הפעולה של קשת: "אחרי 6 עונות של שיתוף פעולה מוצלח, אנו מודים לסלקום על העבודה המשותפת. הלכנו יחד כברת דרך והגענו יחד להישגים גדולים, ששיאם באירועי הגמר של העונות האחרונות".