1. THE FRAME ("המסגרת")
מדינת מוצא: ישראל
חברת הפקה: יולי אוגוסט הפקות
מפיץ: ארמוזה פורמטס
בדרך ל: יותר מ-10 מדינות ובהן צרפת, ספרד, נורבגיה שבדיה, יוון.
הפורמט שפתח את מצגת הפורמטים החדשניים, הוא דווקא ישראלי, ולפי שעה לא נרכש על-ידי אף גוף שידור ישראלי. בתוכנית, 8 זוגות מתמודדים על מיליון דולר, כשמטרתם העיקרית היא לא לצאת "מהפריים". בביתו של כל אחד מהם מוצבת מצלמה, ועליהם כל הזמן להישאר בתחומי הצילום שלה. הם צריכים לשמור על עניין תמידי בתוך התמונה המועברת מחדרם לאתר באינטרנט, והגולשים מדרגים אותם על-ידי לחיצה על "המסגרת" שלהם להגדלה. בכל שבוע מודח זוג אחר, כאשר מערכת התוכנית מעמידה את המתמודדים במשימות שונות, כמו למשל הכנסת עז לתוך החדר.
2. TWISION
מדינה: ספרד
חברת הפצה: אל מונדו טי.וי
מגזין חדשות רב-פלטפורמות המכוון אל הרשתות החברתיות ברשת. התוכנית האולפנית, שעלתה לשידור במארס האחרון, מביטה באמצעות העיניים של רשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק על אירועי היום והשעה. מדובר במעין "מה קורה" ספרדי, כשהמגיש מעמיד בראש הליין-אפ, את מה שגולשי הרשתות החברתיות מסמנים כחשוב. באולפן מתארחים מומחים לנטוורקינג, שמנתחים את הטרנדים המשמעותיים באותו רגע.
3. THUMB WARS
מדינה: דרום-אפריקה
חברת הפצה: אנג'ין אנטרטיימנט
בדרך ל: ארה"ב
גרסת המאה ה-21 של "המירוץ למיליון". 4 צוותים המורכבים מזוגות מעורבים דורית, יוצאים להרפתקה בת יום אחד בעקבות רמזים המועברים אליהם באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הקשורים בהיסטוריה של המדינה שלהם. כל אחד מהצוותים נשלט על-ידי מעין מדריך, המתקשר עמם באמצעות מכשיר סלולרי מתקדם.
4. ONE WORLD
הפצה: 2waytraffic
פורמט שנראה שהושפע מטרנד ריקודי הרחוב ההמוניים. בכל שבוע מתמודדים זה מול זה סלבס בעריכת מפגן אנושי המוני ברחוב, בין אם מדובר במתיחה רחבת היקף או במיצג אמנותי רב משתתפים. הצופים בוחרים את המשימה המוצלחת בעיניהם ואחד הידוענים מודח. בגמר, 3 הנותרים יוצרים מפגן בשידור חי. הזוכה מקבל סכום כסף לתרומה לצדקה.
5. STAND OUT FROM THE CROWD
הפצה: 2waytraffic
אל מסך פרסום ענקי במקום ציבורי פורץ לפתע מנחה התוכנית, ששואל עובר אורח אם הוא מעוניין לזכות בפרס כספי גדול, כאן ועכשיו. פודיום על גלגלים מגיח לפתע והנוכחים במקום הופכים להיות קהל בשעשועון. כל אחד מהם יכול להתפרץ ולעזור למתמודד.
6. FAMILY CONNECTIONS
מדינה: טורקיה
הפצה: All3Media International
פאנל של סלבס אמורים לצרף זה לזה שתי משפחות, שחבריהן מפוזרים בקהל. אחר-כך עליהם לשבץ אותם בחדרי השינה שלהם, שנבנים באולפן. בין חברי המשפחות, יש גם שחקנים שבאים לבלבל את מלאכת החיבור.
7. ESTAS INVITADO
מדינה: ספרד
חברת הפצה: Boomerang TV
אם השעשועון המשפחתי הטורקי נראה מוזר, אז בספרד לקחו את זה צעד אחד קדימה. 10 אנשים שלא מכירים זה את זה מקבלים הזמנה מסתורית לבית, שם מחכה להם מגישת התוכנית. הם לא יודעים שכל אחד מהם, קשור לאורח אחר. אחים יגלו שם את אחיהם שלא ידעו שהם קיימים, בנים ימצאו שם את אביהם שנטש טרם היוולדם. הכול לעיני המצלמות, כאשר הסיפורים המשפחתיים הסודיים ייחשפו.
8. PRISONER OR LOVE
מדינה: הולנד
חברת הפקה והפצה: Endemol
בהולנד, ארץ המוצא של "האח הגדול", אוהבים לקחת תוכניות טלוויזיה אל נקודת הקיצון. 3 אסירים משוחררים מחפשים אחר אהבה במטרה למצוא יציבות, בית וסיבה לא לשוב לחיי הפשע. השלושה נשבעים שהם מעוניינים לשפר את חייהם. המגיש מכיר להם את הנשים שהתנדבו להכיר אותם.
9. MY PARENTS ARE GONNA LOVE YOU
מדינה: צרפת
חברת הפצה: Banijay International
תוכנית מתיחות שזוכה להצלחה בצרפת כבר כמה חודשים, וזכתה גם לעניין בתערוכת מיפ. שני מתמודדים מקבלים משימה, שבה הם אמורים לשכנע את הוריהם שהם עומדים להתחתן עם סלב. ההורים מוזמנים לארוחת ערב בלופט יוקרתי, מלא במצלמות נסתרות, על מנת לפגוש את "הנבחר". הם לא יודעים שהחרדות הגדולות ביותר שלהם עומדות להתגשם, ובאופן שתוכנן מראש החתן המפורסם עומד להתנהג באופן האיום ביותר והבלתי מרשים.
10. RICH KIDS ON A POOR BUDGET
מדינה: רומניה
חברת הפצה: Talpa International
ריאליטי חינוכי רומני מרגש. במשך חודש אחד, 5 ילדים להורים עשירים במיוחד, עוזבים את בתיהם ועוברים לגור יחד בדירה באזור עני. יש להם תקציב התחלתי זעום שמספיק רק לשכירות ולצרכים בסיסיים כאשר עבור היתר, עליהם לעבוד לראשונה בחייהם. כמו כן, הם נאלצים לבצע עבודות התנדבותיות.
11. CRAZY HOUSE
מדינה: המזרח-התיכון
חברת הפצה: Periscoop
פורמט ערבי, שנדמה כי הוא מבוסס על שעשועון יהודי עתיק יומין: חיפוש אחר אפיקומן. 3 זוגות מחפשים בתוך דירה אחר פרס גדול. בדרך הם עוברים משימות מוטרפות בחדריו של הבית. התוכנית צפויה לעלות בסתיו באחד מערוצי הלוויין המזרח-תיכוני.
12. MY NAME IS MICHAEL
מדינה: הולנד, בלגיה
חברת הפצה והפקה: FremantleMedia
מותו של מלך הפופ הוליד שורה של תוכניות שמנצלות את המומנטום ורוכבות על הגל, זו אחת מהן. חיפוש אחר שני רקדנים שיגלמו את דמותו של מייקל ג'קסון בגילאים שונים, במחזמר המספר את סיפור חייו. מייקל הצעיר, ומייקל המבוגר חייבים לדעת לשיר ולרקוד את כל שיריו של ג'קסון.
13. PUSH THE BUTTON
מדינה: בריטניה
חברת הפצה והפקה: FremantleMedia
המנחים מפתיעים שתי משפחות בבתיהן. אז, שתי המשפחות מתמודדות ראש בראש בשורת משימות. כל משפחה מתחילה את המשחק עם סכום כסף שניתן לה, וזה יורד ככל שלוקח לכל משפחה יותר זמן לבצע את משימותיה. המשפחה שנשאר לה יותר, היא שזוכה.
14. THE DOOR
מדינה: בריטניה
הפקה, הפצה ושידור: ITV Studios
6 סלבס מתמודדים בשורת משימות שמעמתות אותם עם פחדיהם הגדולים ביותר. הם סופגים שוקים חשמליים, נתחבים לתוך חדרים מעורר קלסטרופוביה, והכול כדי לזכות בכסף שאותו יעבירו לצדקה.
15. BINGO BANKO
מדינה: דנמרק, נורבגיה, שבדיה ובקרוב ארה"ב
הפקה והפצה: Babyfoot
עוד מוצר איכות מהיוצרים הדניים של "לשרוד שעשועון יפני". גם את הפורמט הזה הם כבר הצליח למכור ל-ABC האמריקנית. מדובר במשחק בינגו אשר המספרים בו לא נבחרים על-ידי מכונה, אלה מתהווים על-ידי משימות מצחיקות והזויות, שבהן לוקחים חלק ידוענים וחברי הקהל. צריך לראות כדי להבין.
16. MAGIC NUMBERS
מדינה: בריטניה
הפצה: 2waytraffic
6 מספרי מזל מתגלים באמצעות משחקים משעשעים ומשימות. אם שניים מהם או יותר נמצאים במספר הטלפון של מי מהצופים, הוא מוזמן להתקשר ולקחת חלק בהתמודדות על פרס כספי גדול. השאלות עוסקות באירועי השבוע האחרון בחדשות.
17. MINUTE TO WIN IT
מדינה: ארה"ב, גרמניה, שבדיה ואוסטרליה
הפקה והפצה: NBCU
יש להניח שנראה את השעשועון הזה את עושה דרכו לישראל. המתמודדים לוקחים חלק ב-10 משימות מוטרפות כמו גם במטלות הלקוחות מחיי היום יום בבית, וחייבים לעשות הכול בתוך דקה, אחרת לא יזכו בפרס של מיליון דולר. אם הם כושלים - הם מודחים. בנקודות מסוימות במהלך המשחק, המתמודד יכול ללכת הביתה עם הכסף.
18. EVERY SECOND COUNTS
מדינה: ארה"ב
הפקה: CBS
4 משתתפים מתחרים בחידון טריוויה, בו עליהם לענות במהירות על שורה של שאלות שנורות לעברם, מבלי שהם יודעים כמה זמן בעצם עומד לרשותם. העולה לשלב הגמר משחק ב"משחק המרכזי" בתא מבודד, שם הוא יכול לזכות במיליון דולר. אם הוא לא עוצר את השעון בזמן, הוא מפסיד את כל הכסף.
19. LA STANGATA (The Sting)
מדינה: איטליה
הפצה: Europroducciones TV
התוכנית עלתה לשידור בסוף 2009 באיטליה וזוכה שם להצלחה. 5 מתמודדים מתחילים את מסעם עם 30 אלף אירו. הם צריכים להמר מי מהמתחרים שלהם ייתן את התשובה הלא נכונה לשאלה שתשאל. המטרה היא לגנוב את הכסף מהמתחרים האחרים ולקבל מענק כשהם מעיפים את יריביהם מהמשחק. בשלב הגמר, מתמודדים נגד הבנק.
20. DEAL WITH IT ("נראה אותך")
מדינה: ישראל
חברת שידור: קשת
הפצה: RDF
בדרך ל: נמכר לחברת ההפקה BENJAY המפיקה לרחבי אירופה
מכירות הפורמט החלו מיד לאחר המצגת, לאחר שזה הפיילוט היחיד שגרר שאגות צחוק מהקהל בתערוכה. התוכנית צפויה לעלות בחודש הבא בקשת. זה מתחיל בארוחה תמימה במסעדה בין שני אנשים - בני זוג, חברים או אימא ובן. אז נקרא אחד מהם, ללא תכנון מראש, הצדה על-ידי המלצרית ובמטבח המסעדה הוא פוגש את שני המגישים שמזמינים אותו להשתתף בשעשועון, מבלי שבן זוגו לארוחה ידע על כך. מעתה והילך, הופכת הארוחה להזויה ואף מתוחה, כאשר אחד הסועדים עושה את שנאמר לו באוזנייה על מנת לזכות בפרס כספי גבוה.
21. DANCING ON WHEELS
מדינה: בריטניה
הפצה: FremantleMedia
רוקדים עם כוכבים, הגירסה הנכה. 6 סלבריטאים, מצוותים ל-6 אנשים המרותקים לכיסא גלגלים, ויחד הם מתמודדים בתחרות ריקודים סלוניים. הזוכים ייצגו את מדינתם בתחרות בינלאומית לריקודים סלוניים.
22. FACE IT
מדינה: יפן
הפקה והפצה: Fuji TV
אף רשימה של תוכניות טלוויזיה הזויות, לא תהיה שלמה בלי נוכחות יפנית. הפעם, 4 צוותים המורכבים משלושה מתמודדים ידועים מתמודדים במשימות ביזאריות, כאשר עליהם להשתמש רק בראשם - פיזית. למשל, על המתמודדים למנוע באמצעות פניהם מצפרדע או עכבר לעבור במנהרה. מי שמשתמש בידיו, נענש.
23. PROJECT PUPPY
מדינה: איטליה
הפקה והפצה: Zodiak Entertainment
תוכנית קואצ'ינג על כלבים וילדים. בני 9 עד 12, שתמיד חלמו לקבל גור כלבים והוריהם לא אפשרו זאת, מקבלים עזרה ממאלף כלבים ידוע שם באיטליה. הוא משכנע את ההורים, עוזר לבחור את הכלב ולאחר מכן מאלף אותו ובעיקר מלמד את הילד אחריות מהי.
24. WHAT DO KIDS KNOW
מדינה: בריטניה
הפקה והפצה: Shine International
עדיין בעולם הילדים, שעשועון חביב שהוא מעין גירסה מתקדמת ל"האם אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו'". שלושה צוותים המורכבים מידוען ומילד, מתמודדים האחד נגד השני במשחקים שדורשים דמיון וחשיבה מקורית, כשהמבוגר מנסה לנחש מה חברו הצעיר לצוות חושב.
25. QCMm
מדינה: צרפת
הפקה והפצה: Shine International
שעשועון קומי על מין. להלן תרגום מדויק של תיאור התוכנית: "על המתמודדים צריכים להגיע לנקודת ה-G, במטרה לעלות על ברווז רוטט, בניסיון להגיע לרקיע השביעי ולזכות בכסף".
26. RESCUING SANTA
מדינה: פינלנד ונורבגיה
הפצה: Small Word Ift
סנטה קלאוס נחטף. מספר צוותים משתתפים במשימות בהשראה חג המולד במטרה לאסוף ולפתור רמזים שיקרבו אותם צעד נוסף להצלתו של סנטה. הזוכה בתוכנית מקבל את כספי הכופר. הגמר הגדול משודר, כמובן, בחג המולד.