מיותר לציין שעולם הדוגמנות הישראלי מושך לאחרונה לא מעט כותרות בזכות הצלחות בינלאומיות של דוגמניות ישראליו כמו בר רפאלי, אסתי גיזנבורג, גל גדות וטל ברקוביץ', לא? סדרה דוקומנטרית חדשה שתשודר ביום שישי הקרוב בקשת תנסה לנתח מה בדיוק מרכיב את העולם הזה, ועד כמה בעצם הוא מורכב. מיהו קהל היעד של הקמפיינים? האם דוגמנית צעירה שמצטלמת לקמפיין הלבשה תחתונה בלבוש מינימלי פונה לקהל צרכניות שירכשו את הבגדים, או שמא לקהל שאמור להזיל עליה ריר?
"בת 16 לא צריכה להצטלם עם בחור כפול ממנה בגיל בפוזות כאלה או אחרות", אומרת אסתי גינזבורג. "אני באה לדגמן בגדים, לא את החזה שלי או שום דבר אחר", אומרת דוגמנית אחרת שמתראיינת לסרט. "אני לא מאשימה צלמים בפיתוי, זה מסביב", אומרת הדוגמנית הותיקה סמדר קילצ'נסקי, "זה טיפה קינקי, אבל משתדלים לעשות את זה מקצועי".
ואיך כל זה משפיע על הדוגמנית עצמה? "יש לך כאן נפש של ילד", טוענת המגישה והשחקנית שירה וילנסקי, "אתה לא יכול לעשות עם זה מה שאתה רוצה".