אחרי שברשת הצליחו לייצא בשנה האחרונה את "צחוק מעבודה" ו"משפחה חורגת", כעת הם עושים זאת גם עם "אינסטינקט בסיסי" של אביעד קיסוס. פורמט התוכנית נמכר בימים אלה ל- Digital Rights Group, מפיץ הטלוויזיה העצמאי הגדול ביותר בבריטניה, שכולל תחת כנפיו את ערוץ הטלוויזיה Chanel 4 הבריטי וכן חברות תוכן מבוססות כמו Portman Film, Zeal Entertainment, ו- ID Entertainment.
ברשת טוענים כי ישנה התעניינות בפורמט בטריטוריות בינלאומיות נוספות. בנוסף, הוא יוצג בשוק MIP-TV בצרפת בחודש הבא. בישראל משודרת התוכנית בהגשת קיסוס, שמארח מידי שבוע שני סלבריטאים שמעמידים במבחן את רמת האינטואיציה והאינסטינקטים שלהם בזיהוי תמונות ומצבים.
אסף גיל, מנהל חברת "גיל הפקות" שמפיקה את הפורמט, אמר בתגובה: "חמש חברות שונות התחרו על ייצוג הפורמט בעולם. בחרנו להגיע לסיכום עם DRG לאור ההתלהבות חסרת התקדים ושבחיה אודות הפורמט. לדבריה זהו אחד הפורמטים המרעננים ביותר בשנה האחרונה והשילוב בין תוכנית ראיונות ושעשועון יוצר יציר כלאיים שהוא בבחינת ז'אנר טלוויזיוני בפני עצמו. אחרי כמעט 20 שנה של רכש פורמטים, החוויה של ייצור פורמט מקורי ומכירתו לחו"ל הייתה יוצאת מן הכלל".