אושרי VS איתי: עכשיו כשאנחנו מבדילים ביניהם, מי לוקח?
כל הזמן הזה חשבתי שאושרי כהן ואיתי תורג'מן הם למעשה שיבוט, כבשה משוכפלת, זוג סלבס שהם למעשה אותו האדם. הם די טיפחו את האשליה האופטית הזאת – בלתי נפרדים, חולקים דירה, מופיעים באותן סדרות וסרטים וגם נראים כמעט אותו הדבר (כאילו, קטנים וחומים). מדי פעם תהיתי אם הם ביחד, אבל רוב הזמן פשוט לא הייתי בטוחה שהם שניים.
אבל אז הגיעה "הישרדות" ובעטה לכולם בתחת. עכשיו סוף סוף מבדילים ביניהם ומתברר שבניגוד לכל הציפיות, יש אחד ששווה יותר. תורג'י התגלה כפצצת כריזמה, מניאק סקסי ומלא תושייה, מנהיג טבעי שגם כשהוא מתנהג כמו דוש הוא עדיין עמוס באישיות. לעומתו, מוכרחים להודות שבינתיים אושרי כהן מסעיר כבופה טבעוני. בחור חמוד והכל, אבל יש בו משהו מנומנם ואפרורי, קצת איתן אורבך של "הרווק". אבל ככה זה בריאליטי סלבס – לפעמים שווה ללכת כדי שיגלו מי אתה באמת, ולפעמים עדיף שלא מאותה הסיבה בדיוק. אמנם אנחנו רק בתחילת המשחק והכל עוד עלול להשתנות, אבל בינתיים עושה רושם שבניגוד להערכות ראשוניות, אנה ארונוב בחרה נכון.
אדיפוס בהלם: האם המניקה על השער של טיים
אפשר להבין את הרעש סביב השער הפרובוקטיבי של טיים, שעליו אם המניקה את בנה בן הארבע. לא נכחיש את אסוציאציית "משחקי הכס" (גם ככה האם המצולמת נראית כמו נצר לשושלת לאניסטר) ובכלל, כבר יותר ממאה שנה שאנחנו מדברים פרוידיאנית שוטפת, סביר להניח גם העורכים של טיים יודעים לאיזה תסביך התמונה הזאת תזרוק אותנו.
אבל בואו נחסוך את פולמוסי ההורות המחברת או המקרבת או המרחיקה, מדובר בלא יותר מהבדלים תרבותיים, גם אם היא תניק את הילד עד גיל 20 זה לא אומר שהוא יהפוך לדניאל מעוז, סתם יאכל קצת מכות בהפסקה. האם והתינוק הם לא העניין פה, אלא פרסום התמונה עצמה. מגזין טיים לא בא ואמר לקוראים "תראו, יש אמהות שמניקות ילדים בני ארבע", אלא "תראו, שמנו תמונה של אמא שמניקה ילד בן ארבע, כמה נועז מצידנו". כשהפרובוקציה כל כך מודעת לעצמה ומרוצה מעצמה, היא כבר פחות מגניבה ובעיקר יוצרת את התחושה שיותר משהעגל רצה לינוק, הפרה רצתה לצלם.
בריטני שופטת: בהצלחה עם זה
בריטני ספירס ב"אקס פקטור", כריסטינה ב"דה וויס", ואביב גפן קיבל חצי מיליון על "דה וויס" הישראלי. תכניות הכישרונות הפכו לזירת מאבק שלמרכזה כל אחד רוצה לשלוח את הסלב השווה יותר והשם המפוצץ יותר. פעם זו הייתה הדרך של כוכבי העבר לחזור לתודעה, הקריירות של צביקה פיק ומרגול הוחיו בזכות "כוכב נולד", עכשיו בריטני היא זו שאמורה להחיות את ה"אקס פקטור".
אולי זה קצת כמו התחרות בין חברות הסלולר - יש יותר שחקניות על המגרש אז נאבקים יותר על כל צופה, ובריטני היא חתיכת ספינת מלחמה. או לחילופין, אולי פשוט צריך שופט שווה כי אחרת אף אחד לא יבדיל בין התכנית הספציפית הזאת לאחרות. חוסר אמון קל במוצר? כנראה, כי אם ה"אקס פקטור" הייתה מספיק טובה ומרגשת, סיימון היה יכול לתקוע שם גם את רנדי ופאולה עבדול, זה עדיין היה עובד.
פיקה ובר: עיקרון הרצף
בר רפאלי וג'רארד פיקה? ברצינות, בר, אם רצית שמיכת קיץ יכלנו לקנות לך אחת, לא היית צריכה לגנוב את זו של שאקירה. האמת שבר צריכה לעבור לספורטאים, גם כי זה יפתח לה שוק חדש לגמרי של פרסום, וגם כי אחרי ליאו הוליווד קצת מוצתה. אבל דווקא כדורגלן תפוס? לא שווה את זה, אבל מציב את בר בדרגה אחת מעל היעוד האמיתי שלה, לפחות לפי עקרון הרצף:
בר רפאלי יוצאת עם לאונרדו דיקפריו – איי ליסט
בר רפאלי יוצאת עם דיוויד פישר – ביזנס קלאס
בר רפאלי יוצאת עם ההוא מ"משמר המפרץ" – די ליסט
בר רפאלי גונבת לשאקירה כדורגלן ספרדי – יורו טראש
בר רפאלי יוצאת עם ציון ברוך – פדיחה
ויצים: כמה קטנים וביוש
בחמישי שעבר געשה הרשת מהחלטת הספארי לקרוא לקרנפה החדשה שלה קרן פלס. חבל שכולם חששו כל כך לפגוע בקרן פלס אבל אף אחד לא חשב איך הקרנפה תרגיש עם זה.
טיפיקל עיריית תל אביב: לצבוע מעבר חצייה בשלל צבעי גאווה, לצלם את מעבר החצייה המגניב והצבעוני ולהעלות אותו לפייסבוק, ואז לצבוע אותו מחדש בלבן כדי שאף אחד אחר לא יהנה ממנו.
מהפכת הסלולר: אני מוכרחה להודות שיותר משאני שמחה שהמחירים הולכים לרדת לרצפה, אני בעיקר מבסוטה על זה שאחרי שנים של עושק, סלקום, אורנג' ופלאפון הולכות לאכול אותה. פייבאק איז א ביץ'.
.רצח הפלמינגו: חדשות לבקרים אנחנו מזדעזעים מילדים דוחים שהורגים חיות, אבל פלמינגו זו כבר עליית מדרגה מדאיגה. ברצינות, כמה חסר לב צריך להיות בשביל להרוג חיה ורודה? זה שלב אחד לפני השלכת הלו קיטי למדורה.