54% מהגולשים מדווחים כי הם שמעו על שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר, בהשוואה לשיעור של 18% בלבד לפני כ-3 חודשים, כך עולה מסקר TIM לחודש יולי, המודד את הרייטינג באתרים בישראל. על-פי גוגל טרנדס, לשם השוואה, מספר המבקרים בטוויטר מישראל עמד ביולי על כ-15 אלף גולשים ביום.
עוד עולה מסקר TIM כי כ-5% מהגולשים בישראל נרשמו כמנויים בטוויטר, וכ-40% מהם נרשמו בחודש האחרון, על רקע ההד התקשורתי שלו זוכה השירות האינטרנטי. בכל הנוגע למודעות לטוויטר, אין הבדל בין קבוצות גיל שונות, אולם לגברים יש מודעות גבוהה יותר לאתר מאשר לנשים.
צמרת האתרים בישראל נותרת ללא שינוי בחודש יולי: גוגל (92%), וואלה (67.7%) ו-) ynet 59.9%), כאשר השינויים המשמעותיים מתרחשים דווקא בגזרת האתרים הזרים - שיעור החדירה של YouTube עלה ב-3.1% לשיעור של 52%, ואילו במקום ה-5 מדורגת הרשת החברתית פייסבוק, עם זינוק של 12% לחשיפה שבועית של 50.5%. מגמה זו, יש לציין, מאפיינת את החודשים האחרונים.
אתרים נוספים שהציגו גידול משמעותי בחודש יולי הם מאקו, שזינק ב-22.6% לשיעור של 27.7%, והוא מדורג במקום ה-7 על רקע הרייטינג של תוכנית הדגל של קשת - "כוכב נולד"; ונענע10, שהציג גידול של 12.8% בחודש, ונשאר במקום ה-6, עם שיעור חשיפה שבועי של 32.4%.
גם האתר של רשת, שמופעל במשותף עם ynet על רקע הסכם שיתוף התכנים שביניהם ושזכה לקידום בערוץ הטלוויזיה, ממשיך ליהנות מההסכם, וצומח ב-15.1% (מקום 16). אתר תפוז ממשיך להתחזק, ובחודש יולי עלה שיעור החשיפה שלו ב-5.1%, לשיעור של 21.9%, והוא מדורג במקום ה-11.
בגזרת אתרי הספורט נרשמת התאוששות, לאחר שבחודש שעבר נרשמה היחלשות משמעותית - ONE מזנק ב-25.8% לשיעור של 15.1% (מקום 17), ו ספורט 5 מתחזק ב-3.3%, לשיעור של 11.6% (מקום 22).
בין האתרים שנחלשו בחודש יולי נמצאים גם nrg מבית "מעריב", שאיבד 9% ומדורג במקום ה-10 עם שיעור חשיפה שבועי של 22.1%; ו-msn ישראל, שחוזר להיחלש החודש, ומאבד 5.2% לשיעור של 19.6% (מקום 14).
בקרב אתרי הכלכלה, "גלובס" הוא האתר הכלכלי המועדף בקרב הגולשים ממקומות העבודה ביולי 2009, והוא מדורג במקום ה-11 עם שיעור חשיפה של 13.7%, לפני "דה מרקר" עם 13.1% בלבד.
בגלישה הכללית, נחלשו כל אתרי הכלכלה הנמדדים, כאשר "גלובס" עומד על שיעור חשיפה שבועי של 14.8%, בהשוואה ל-15.9% ל"דה מרקר". אולם, שיעורי החשיפה של "דה מרקר" כוללים גם את רשת החברתית-היכרויות "דה מרקר קפה", שמושכת 30-40 אלף גולשים, כך שבפועל "גלובס" הוא אתר הכלכלה והפיננסים הפופולרי ביותר בישראל.
סקר TIM של TNS טלסקר לחודש יוני הוא הסקר ה-42 במספר, והוא נערך בקרב מדגם של 800 משתמשי אינטרנט מעל גיל 13, מפיזור ארצי ומייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.