ליאור כלפון, יעל שרוני והילדה יובל וין, המוכרים כמשפחת איצקוביץ' מהסדרה "רמזור", יהיו הפרזנטורים החדשים של רשת "המשביר לצרכן" בשנה הקרובה. השלושה יחליפו את הדוגמנית מורן אטיאס, שפרסמה את הרשת בשנה האחרונה.
הבחירה של אנשי "המשביר לצרכן" בשלושה, כך נמסר, באה מתוך הרצון להעצים את מיתוג הרשת כאחת שפונה לכל המשפחה. על פי אנשי המשביר, כלפון ושרוני ישלשלו לכיסם 100 אלף דולר עבור הקמפיין ואילו וין תסתפק ב-20 אלף דולר. את התסריט לקמפיין, שיעלה בחודש מרץ לקראת פסח, יכתבו אדיר מילר ורן שריג, יוצרי "רמזור".
רשת "המשביר לצרכן": "כחלק מאסטרטגיית השינוי שעוברת הרשת וההחלטה למצב את המשביר לצרכן כרשת אופנתית ועדכנית לכל המשפחה, החלטנו לבחור במשפחת איצקוביץ מסדרת "רמזור", אשר מייצגת משפחה ישראלית טיפוסית עם קריצה הומוריסטית, שקל להזדהות עימה".