לראשונה מאז חודש ינואר, ובפעם השנייה בסך הכל, עוקף אתר יוטיוב את ynet בדרכו למקום הרביעי ברשימת האתרים הפופולאריים ביותר ברשת. על פי סקר TIM, הנערך בקרב מדגם מייצג של כ-800 משתמשי אינטרנט, זוכה אתר שיתוף קבצי הוידאו ל-58.6% חשיפה לעומת 55.5% בחודש מרץ.
ynet רושם ירידה של 2% ל-56.3% ומתמקם במקום החמישי. זהו למעשה הנתון הנמוך ביותר לו זוכה האתר מאז מרץ 2009 (55.8%).
בראש הטבלה אין חדש, כאשר "גוגל" מוביל עם 90.4% ו"פייסבוק" במקום השני עם 64.9%. "וואלה!" רושם ירידה של 3% ל-63.6% וניצב במקום השלישי. mako, גם הוא עם ירידה של 3%, שומר על מקומו במקום השלישי בקרב האתרים הישראלים והשישי בדירוג הכללי עם 32.9%. מיד אחריו ניצב אתר b144 עם 23.5%.
את העשירייה הראשונה סוגרים אתר "זאפ" עם 23.4%, "נענע 10" בשפל של 3 שנים עם 23.2% ולוח יד 2 עם 23.1%. במקום ה-11 אתר nrgמעריב, שרושם החודש עלייה של 7% ל-21.2% חשיפה.
בגזרת אתרי הכלכלה רושם "גלובס" זינוק של 26% ל-13.6% ועוקף את "דה מרקר", שיורד ל-13.3%. בקרב בין שני אתרי הספורט המובילים צונח ONE ב-21% ל-12.8% לעומת 12.6% לאתר ספורט5.