אתר mako ממשיך את הטיפוס העקבי במעלה טבלת אתרי האינטרנט הפופולאריים בישראל. על פי סקר TIM, שנערך בחודש ינואר והקיף מדגם של 800 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, רשם mako עלייה של 25% בחודש האחרון וזוכה לחשיפה של 40.8% - שיא חשיפה מאז עלייתו לאוויר.
mako, שנמצא במקום ה-6 מבין כלל האתרים ו-3 מבין האתרים הישראלים, מגדיל את הפער מאתר נענע10, שנמצא במקום ה-7 עם 29.2% בלבד.
בראש הרשימה נמצא גם החודש גוגל, עם 93% לעומת 91.9% בחודש שעבר. במקום השני אתר וואלה! עם 67.7% ובשלישי "פייסבוק" עם עלייה קלה ל-59.8% לעומת 58.9% בחודש דצמבר.
במקום הרביעי, עם שיעור חשיפה של 59.1%, מתמקם Youtube, שמוריד את Ynet למקום החמישי עם 58.2% לעומת 58.6% בסקר הקודם.
לוח יד 2 רושם זינוק מ-21% ל-27.8% ומתמקם במקום השמיני, מתחתיו nrg עם 22.7%, ואתר השוואת המחירים "זאפ" סוגר את העשירייה הראשונה עם 22.5%.
באתרי הכלכלה מוביל "דה מרקר" במקום ה-18, עם ירידה ל-14.9%, לעומת "גלובס" במקום ה-21 עם 12.4%. בגזרת הספורט מוביל ONE במקום ה-17 עם 15.7% לעומת אתר ספורט 5, שמסתפק במקום ה-19 עם 14%.