אתר mako נשאר במקום השלישי בקרב האתרים הישראלים ובמקום השישי בדירוג הכללי עם 34% חשיפה, ירידה של 6.7 אחוז מהחודש שעבר.
על פי סקר TIM לחודש מרץ, שנערך בקרב 800 גולשי אינטרנט, "גוגל" ממשיך להוביל את הטבלה עם 92.6% לעומת 89.4% בחודש פברואר.
במקום השני מתמקם "פייסבוק", שרושם זינוק של 8% ועוקף לראשונה את אתר "וואלה!", שיורד ב-1% ל-65.4%. ynet רושם במרץ עלייה של 1% ל-57.6% חשיפה ואילו יוטיוב יורד ל-55.5%.
"יד 2" מזנק ב-13% למקום השביעי עם 27.2%, "נענע 10" יורד ב-5% ומתמקם במקום השמיני, "זאפ" במקום התשיעי עם 24.9% ואתר 144 של בזק סוגר את העשירייה הראשונה עם 24.2%. אתר Nrgמעריב מפנה את מקומו בעשירייה עם ירידה של 7% ל-19.7% בלבד.
בקרב אתרי הכלכלה מוביל "דה מרקר" עם עלייה של 13% ל-14.6% מול 10.8% ל"גלובס" במקום ה-19. בגזרת אתרי הספורט רושם "ONE" זינוק של 29% ל-16.2% - שיא של כל הזמנים עבורו. "ספורט 5" עולה ב-14% ל-13.1%.
לראשונה נבדקו בסקר הרגלי הגלישה מהסלולר ומהם עולה כי "פייסבוק" עם 38% מוביל את הרשימה. mako מתמקם במקום השישי עם 5%.