אחרי שהופיעה בכל תוכנית טלוויזיה אפשרית, כתבה טורים בעיתונים שונים וזכתה בחיקוי מאמם ב"ארץ נהדרת", תקבל ג'ודי ניר מוזס שלום, אשתו של השר סילבן שלום, קמפיין פרסומי משלה לחברת "מחסני תאורה". הקמפיין צפוי לעלות בתחילת החודש הבא וג'ודי צפויה לקבל עבורו כמאה אלף שקלים, אותם תתרום, לעמותת "חום" הדואגת לילדים נזקקים, בראשה היא עומדת.
הקמפיין צפוי לעלות בטלוויזיה, ברדיו ובאתרי האינטרנט והבחירה בג'ודי שלום ניר מוזס נעשתה כחלק מהאסטרטגיה השיווקית החדשה של רשת מוצרי החשמל. "היא הכי מתאימה בעולם ל'מחסני תאורה'", מפרגן לה קודמה בתפקיד הפרזנטור, הספר והסלב, מיקי בוגנים, "הם חלק מהמשפחה שלי ואני הכי מפרגן להם בעולם, מה גם שהיא תורמת את כל הכסף אז אלף נשיקות".
איך הציבור יתפוס את זה שאשת שר עושה קמפיינים למנורות?
"כל חברה בעולם הייתה חולמת שתהיה לה פרזנטורית אשת שר".
אתה בטוח שסילבן יאהב את זה?
"ברור לך שג'ודי לא צריכה חיזוקים מאף אחד. כל בן אדם שתורם את כל הכסף שהוא מרוויח - רק ביקורת חיובית מגיעה לו".
"הכל נעשה באופן הדדי וברוח טובה", אומר ספי שקד, הקולגה מ"הדוגמניות" ושותף במשרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" שאחראי לפרסומת, "מיקי מאוד עסוק עם המספרה ובית הספר לאיפור שלו ומבחינתנו מיצינו את הקו הפרובוקטיבי. כשאף אחד לא הכיר את המותג היינו צריכים מישהו פרובוקטיבי שיביא אותנו ממודעות נמוכה למודעות גבוהה, היום כולם מכירים את 'מחסני תאורה' ולא צריכים לעשות פרובוקציות".
ומה פתאום ג'ודי?
"ג'ודי היא אישיות מאוד מוכרת ומוערכת שיכולה להרשות לעצמה כל מנורה, אבל בוחרת בסוף בעיצובים הפשוטים ובמחירים הכי נמוכים. יותר מזה אני לא יכול לגלות כרגע".
היה קשה לשכנע אותה לעשות את זה?
"בהתחלה כן, אבל אז היא הגיעה עם ההחלטה שהיא תעשה את זה ותתרום את הכסף וזה הסתדר לכולם מצוין. אני יכול לספר לך שג'ודי היא הפרזנטורית הראשונה שמשתמשת במוצר עוד לפני שהיא מפרסמת אותו. קיבלנו עליה מידע שהיא קנתה הרבה מאוד מנורות ב'מחסני תאורה' בקניון איילון ומשם עלה לנו הרעיון להביא אותה".