המשבר הכלכלי ממשיך לגבות מחיר יקר משוק הפרסום: על פי נילסן, הוצאות הפרסום בארה"ב ירדו ב-15.4% במחצית הראשונה של השנה בעיקר במגזרי הפרסום בטלוויזיה, עיתונים ומגזינים.
בהשוואה למחצית הראשונה של 2008, צנח הפרסום בטלוויזיה בתחנות הבינוניות (תחנות 101 עד 210 לפי הגודל) ב-32.1%. ב-100 תחנות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב ירד נתח הפרסום ב-17.4%.
הפרסום בעיתונים המקומיים ירד ב-13.2%, בעוד שבעיתונים עם הפריסה הרחבה בכל ארה"ב המצב רע עוד יותר: ירידה של 23% לעומת המחצית המקבילה אשתקד.
מגזר הרכב נותר המפרסם הגדול ביותר עם הוצאת פרסום של 3.7 מיליארד דולר במחצית הראשונה - הוצאה אשר משקפת צניחה של 31% לעומת השנה החולפת.