ממש לא מזמן חברת הוניגמן שיחררה לאוויר פרסומת חדשה לקיץ 2009. נו, זאת שמלאני פרס רצה ברחובות בלוק סקסי ומסתורי במיוחד. רגע לפני שאתם מתפעלים מפרס ומהפרסומת המקורית, שימו לב לסרטון הדומה באופן באופן חשוד, עד כדי כך דומה שגרם לנו לתהות מי העתיק (סליחה, קיבל השראה) ממי.
והנה הפרטים: חברת האופנה האמריקאית "הלסטון" שהוקמה כבר באמצע שנות ה-70 על ידי המעצב רוי הלסטון פרוויק ומוכרת בעיקר לסלבס ונשים עם הרבה מאד כסף שיחררה כבר לפני כמה חודשים את קמפיין האופנה שלה, כפי שיראה בסתיו 2009. חישוב שלנו: מדובר בשתי עונות לפני הוניגמן. ניחוש נוסף: הלסטון לא בקיאים ברזי האופנה הישראלית ולא ממש מכירים את חברת "הוניגמן".
אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל לנו שתי הפרסומות נראות בדיוק אותו הדבר. להוציא את העובדה שבפרסומת של הוניגמן אפשר לראות את מלאני פרס ובשנייה דוגמנית מהניכר. היינו רוצים להאשים את החו"לים במחדל ולצעוק בגאון: "הזכות של ישראל", אבל יש לנו תחושה שבאמריקה הסרטון נעשה קודם.
מחברת הוניגמן נמסר בתגובה: "הקולקציה האישית של מלאני פרס בהוניגמן היא הפעם הראשונה שחברת אופנה ישראלית מעמיקה את הקשר עם הפרזנטורית שלה ויוצרת במשותף קולקציה. במסגרת זו יצרנו פרסומת המייצגת את הרב גוניות של הקולקציה כמו גם את הרב גוניות של מלאני פרס עצמה. כדי להמחיש את הרעיון הזה, צילמנו את מלאני פרס חולפת על פני דמויות שונות המגולמות כולן על ידה ומייצגות צדדים שונים בקולקציה ובאישיותה. מייצג הוידיאו המדובר אכן מקסים ומעורר השראה, יש בו מן הדומה אך יש בו הרבה יותר מן השונה. אין לנו טענה לבעלות על הטכניקה של דוגמנית שרצה בהילוך איטי ואנחנו משוכנעים שכולם יידעו לעשות את ההבחנה שבין שימוש בטכניקה דומה לבין קונספט מובחן וייחודי. אנו גאים בפרסומת והתגובות החיוביות שאנו זוכים להן מכל עבר מדברות בעד עצמן."
ובינתיים ב- mako בידור: הפדיחה הגדולה של נינט טייב, קובי פרץ מתקרב אל הבובלילים, אגם רודברג בדרך ל"האלופה 3", זוכרים את מרים טוקאן?