אתר mako שומר על כוחו בחודש ספטמבר וזוכה לשיעור חשיפה של 28.2%, כך עולה מדירוג TIM לאתרי האינטרנט המובילים בישראל. זהו החודש השני ברציפות שבו מתמקם mako במקום השביעי בטבלה.
במקום הראשון: גוגל רושם עלייה קלה לשיעור חשיפה של -91%. את המקום השני ממשיך לאייש אתר וואלה, עם עלייה קלה ל-67.3% לעומת 66.8% בחודש שעבר. Ynet, עם אחוז החשיפה הגבוה ביותר בחצי השנה האחרונה, רושם זינוק של -6% ל-63.5% ומצמצם משמעותית את הפער מהמקום השני.
במקום הרביעי נמצא אתר פייסבוק, שממשיך בהתחזקות העקבית בחודשים האחרונים ורושם שיעור חשיפה של 57.2% בספטמבר. Youtube שומר על נתון דומה לאוגוסט, 51.5%, ומתמקם במקום החמישי.
אתר נענע 10, עם העונה המדוברת של "הישרדות", עולה ל-28.3% לעומת 27.8% באוגוסט ומגיע למקום השישי בטבלה בהפרש מזערי מ-mako. עם סיום עונת חיפוש הדירות האינטנסיבית של חודשי הקיץ, רושם אתר יד 2 ירידה חדה של כ-6% ומסתפק ב-24.3% לעומת 30.3% באוגוסט.
Nrg ממשיך גם החודש בהיחלשותו וזוכה לשיעור חשיפה של 23.9%. אתר השוואת המחירים זאפ סוגר את העשירייה המובילה ויורד בכ-3% ל-21.9%. בקרב בין שני אתרי הספורט המובילים, רושמים השניים ירידה כאשר אתר ONE עם 13.6% גובר על "ספורט 5", שמשיג 12.3%.
בגזרת אתרי הכלכלה רושם "דה מרקר" ירידה ל-13.1% ומתמקם במקום ה-17, אך עדיין מוביל על "גלובס" שמגיע למקום ה-20 עם 11.3%.