אחרי שכבשה כמעט כל פסגה אפשרית בתחום האופנה מגיע תורה של בר רפאלי להשתלט גם על ענף הטכנולוגיה ולהפוך להיות לדוגמנית הישראלית הראשונה שמשיקה אפליקציה לאייפון.
האפליקציה החדשה תאפשר לליאו למתן את הגעגועים ולכל גרופי של רפאלי שמחזיק ב-iPhone וה-iPod להיחשף לתמונות וקטעי וידאו של הדוגמנית שטרם פורסמו ולגלות פרטים על חייה המקצועיים ואישיותה.
בנוסף לתמונות, ביניהן שערי מגזינים עליה הופיעה הדוגמנית וקמפיינים בהן כיכבה, יוצגו הופעות של בר בסרטונים ותוכניות אירוח לאורך הקריירה שלה. עסקת החבילה המשתלמת הזו באה במחיר שווה נפש של 3.99 דולר. ותושק ברחבי הגלובוס בארבע שפות.
הפיכתה של המגה מודל לפריט חיוני במכשיר הנייד אצל מיליונים היא לא הדרך היחידה בה יהיה ניתן לצפות מקרוב בבגד ים לאורך כל חודשי השנה. למרות שרפאלי בחרה שלא להציג את חיטוביה לגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד השנה, החליטו עורכי המגזין לצ'פר את הציבור ולשלב את תמונותיה בלוח השנה של המגזין.
כנהוג בממלכת בגדי הים, מוציא המגזין סדרת מוצרים הכוללת בין השאר לוח שנה ענק לתליה, ורפאלי נבחרה לנערת חודש ינואר וגם מעטרת את שער לוח השנה השולחני. תמונתה של אסתי גינזבורג אגב, נמצאת בחודש פברואר.
התמונות בהן מככבת רפאלי צולמו בשנה שעברה בזמן צילומיה למגזין ולא נכנסו לגיליון, אך קברניטי האילוסטרייטד החליטו לעשות שימוש ולשלב את בר לתוספות שבאות עם המגזין, ולנו ניתן רק לקוות שמשלוח עמוס בלוחות שנה ינחת במהרה בארץ.