הילארי דאף Hilary Duff (צילום: Stephen Lovekin, GettyImages IL)
דאף. נכנסת לנעליים גדולות | צילום: Stephen Lovekin, GettyImages IL

הילארי דאף בת ה-22 ממשיכה לעבוד במרץ על שינוי תדמית. כוכבת הנעורים, שהתפרסמה בסדרת הלהיט "ליזי מק'גווייר" כשהייתה בת 13 ובהמשך הפכה גם לזמרת רוק מטעם עצמה, תככב בגרסה קולנועית חדשה לסיפורם של שודדי הבנקים המיתולוגיים בוני פרקר וקלייד ברו, שהפכו גיבורי תרבות בארצות הברית מוכת המיתון של שנות ה 30'.

צמד המאהבים-עבריינים שדדו בנקים, הותירו מאחוריהם שורה של גוויות, וסופם שנפלו בידי מארב משטרתי ונורו למוות. וורן ביטי ופיי דאנוויי גלמו את השניים בסרט הקלאסי "בוני וקלייד" שביים ארתור פן בשנת 67'. עכשיו, כאמור, מתוכננת גרסה חדשה בה תנסה דאף להיכנס לנעליה הענקיות של דאנוויי בעוד קווין זגרס האלמוני יחסית יעניק את תשובת המילניום החדש לביטי. טוניה אס. הולי תביים, והצילומים יחלו בעוד כמה חודשים במיסיסיפי, לואיזיאנה ואלבמה.

הגרסה הקולנועית החדשה, שתקרא "The story of Bonnie and Clyde", מעוררת קיטונות של לעג בהוליווד עוד בטרם צולמה סצנה אחת. הניסיון לשחזר את סיפור האהבה הטרגי ורווי האלימות בין בוני וקלייד דווקא עם שני כוכבי נעורים ומלהקת שהפכה במאית, וברזומה שלה נכללת עד כה רק דרמה מתקתקה כושלת אחת ("When I Find The Ocean"), נשמע מתכון לפלופ בטוח. כזכור, דאף כבר ניסתה השנה לשנות את תדמיתה הסכרינית כשגילמה כוכבת פופ מפתה מטורקיסטן בסאטירה "מלחמה בע"מ" לצד ג'ון קיוזאק. סרט שהפך כישלון קופתי מהדהד.

מכשול נוסף בדרכה של הגרסה הקולנועית החדשה לסיפורם של בוני וקלייד הוא "Public Enemies", סרטו החדש של הבמאי מייקל מאן בכיכובם של ג'וני דפ וכריסטיאן בייל. הסרט מתאר את המצוד המשטרתי הענק אחרי חבורת השודדים אותה הנהיג ג'ון דילינג'ר (דפ) בשנות ה-30 ויצא למסכים בקיץ הקרוב. כמה חודשים לפני השקתו המתוכננת של "The story of Bonnie and Clyde ". פרשנים בתעשיית הקולנוע מעריכים כי הסיכוי למלא אולמות בסרט נוסף העוסק באותה תקופה ובאותו נושא, בהפרש של כמה חודשים, כאשר באחד מככבים שני כוכבי ענק מוערכים ובשני אלילת נוער שמעולם לא נשאה על כתפיה סרט המיועד לבני 15 ומעלה, אפסי.

הילארי דאף, מצידה, לא צריכה לחשוש לפרנסתה. במהלך 2009 צפויים לצאת למסכים ארבעה סרטים חדשים בהשתתפותה בנוסף לסדרת טלוויזיה חדשה בה תגלם את הסטודנטית למשפטים הצעירה ביותר בהיסטוריה של מדינת קליפורניה שהוסמכה כעורכת דין.