כשבר רפאלי מגיעה למדורי הרכילות העולמיים פעמיים באותו שבוע, זה בדרך כלל קשור לאקס מאוד מפורסם, אבל לא הפעם. בר כבשה את אתרי הרכילות המפורסמים בעולם, בזכות הקמפיין של פוקס אליו הצטלמה כנערת פרחים, עם נועם טור.
הקונספט של הקטלוג הקיצי הוא וודסטוק, ולכן נלקחו השניים לשמורת החולה, יחד עם עשרות ניצבים ודוגמנים, ונדרשו לשחזר את הפסטיבל. אז התברר שגם כשהיא לא לבושה בבגד ים קטנטן, אלא מדגמנת שלום ואחווה, רפאלי מסקרנת את כולם:
אתר הרכילות Celebuzz פרסם תמונות ראשונות מהקטלוג וכינה את רפאלי "ההיפית הלוהטת היחידה בעולם". טים קנילי, כותב המאמר, ציין כי למרות שהיא אינה לבושה בביקיני, בר בהחלט מציגה גרסה אידיאלית של העבר, שכוללת נשים שאוהבות פילוסופיה, סמים ואהבה חופשית, אבל "לא קולעות מקרמה משערות בית השחי שלהן". אנחנו מניחים שזאת מחמאה.
הבלוג המפורסם JustJared.com התייחס לבר כ"HaHula Hippe" (כנראה שהמילה "החולה" עושה להם נעים). נועם טור, שלגמרי זוכה פה להכרה עולמית על חשבון הקולגה המפורסמת, נאלץ להסתפק בכינוי האנמי "דוגמן גברי".
ההתעניינות ברפאלי גברה השבוע עוד יותר, לאחר שדוגמנית בגדי הים קטפה את התואר "הגוף המושלם לביקיני" לשנת 2009, בסקר שנערך באתר PopSugar. בר גרפה בקלילות כ-60% מהקולות וגברה על מפורסמות כמו ג'ניפר אניסטון, ריהאנה, בריטני ספירס וגם ג'יזל - האקסית, המפורסמת לא פחות, של האקס המפורסם. או כמו שאמרו חז"ל: עדיף תואר אחד ביד מלינדזי לוהן בשלוש בבוקר.