לפני שהיא הייתה בעלת עסקי אופנה וטיפוח, לקים קרדשיאן היה משחק מובייל מצליח ביותר, "קים קרדשיאן: הוליווד", אשר לקח את השחקנים למסע אחר הפרסום ברחבי הוליווד. אבל אחרי עשור מצליח ביותר עם רווחים של מיליונים - קים בישרה אמש (רביעי) שהיא סוגרת את העסק, והמשחק לא יפעל יותר.
"אני אסירת תודה מעומק ליבי לכל מי שאהב ושיחק ב'קים קרדשיאן: הוליווד' בעשר השנים האחרונות", אמרה קרדשיאן (43) לעיתון New York Post ביום רביעי. "המסע הזה היה חשוב לי כל כך, אבל הבנתי שהגיע הזמן למקד את האנרגיה הזו בתשוקות אחרות".
לאחר מכן הודתה קים לחברת הדיגיטל Glu שיצרה איתה את המשחק, שהושק ביוני 2014. "לנצח אקבל השראה מהקהילה הזו שבנו יחד", אמרה קים בדברי הפרידה. המשחק נעלם כבר לחלוטין מחנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד ושחקנים שכבר הורידו את האפליקציה יוכלו להפעיל אותה עד שהיא תיסגר לחלוטין ב-8 באפריל לצמיתות.
המשחק לקח את השחקנים למסע להשגת כוכבות ותהילה הוליוודית על ידי צבירת מעריצים, דוגמנות, הופעה במועדון ומערכות יחסים רומנטיות בעלות פרופיל גבוה. קרדשיאן הרוויחה 1.6 מיליון דולר בחמשת הימים הראשונים של המשחק בשוק, כך לפי Glu Mobile.
"היכולת שלה להפוך את המשחק לחלק מהעולם שלה היה חלק מהיכולת שלה להגיע לקהל המעריצים שלה", אמר מנכ"ל Glu, ניקולו דה מאסי ב-2014. "היא מאוד מבינה בדיגיטל, מה שעוזר להכניס אנשים למשחק, גם כאלה שמעולם לא שיחקו משחקים במובייל לפני".
במשחק השתתפו גם דמויותיהן של האחיות לבית קרדשיאן, קלואי וקורטני קרדשיאן, כמו גם אחיותיה למחצה של קים קנדל וקיילי ג'נר, והאמא קריס ג'נר. קורטני וקים אף נקלעו לוויכוח על מעורבותה של קורטני במשחק. קים רצתה שאחיותיה יהיו במשחק בתור "טובה", בעוד שקורטני לא הבינה מדוע קים משתמשת ב"שמן ודמותן" אבל לא משלמות להן. מאוחר יותר טענה קורטני שלא אכפת לה מהכסף, אלא היא פשוט "לא רוצה לעשות דברים אקראיים".
פורבס דיווח בעבר כי המשחק הרוויח 74.3 מיליון דולר בששת החודשים הראשונים ליציאתו. עד 2016, הוא הורד יותר מ-40 מיליון פעמים. כיום, קים היא יזמית מיליארדרית עם עסקים הכוללים את קו טיפוח העור שלה SKKN, חברת המחטבים SKIMS, וחברת ההון הפרטי שלה, Skky Partners, חברות שמוערכות בכ-4 מיליארד דולר.