רק בסוף השנה שעברה קורטני קרדשיאן השיקה את המותג החדש שבבעלותה, העונה לשם "Lemme" ומציע שלל ויטמינים ותוספי מזון שאמורים לסייע לבריאות הגוף, הנפש ואיכות החיים. אלא שמאז השקת המותג, קורטני לא מפסיקה לקבל שלל ביקורות חריפות נגד המוצרים ובעיקר נגד התמחור ואופן הקידום שלהם ברשתות.
אתמול קורטני עלתה באינסטגרם עם קמפיין למוצר בריאות חדש של המותג - והצליחה שוב לעורר סערה. הכוכבת השיקה גלולה לבריאות הווגינה. כן, כן, קראתם נכון - הגלולה הזו אמורה לסייע לנשים בשיפור הריח והטעם של איבר המין שלהן. בסרטון שקורטני פרסמה ברשתות, היא נראית שכובה על סט הצילומים, לצד עשרות חתולים שמתהלכים במעגלים סביבה. "הפוסי שלכן הולך לאהוב את זה", כך כתבה בפוסט. למי מכם שלא הבין - המילה "פוסי" באנגלית היא מילת סלנג שפירושה "חתול", אבל גם "פות".
"בריאות וגינלית היא חלק כל-כך חשוב באיכות החיים הכללית של אישה (והיא לא מדוברת מספיק), וזו הסיבה לכך שאנחנו כל-כך מתרגשים להשיק את זה!", המשיכה קורטני - והוסיפה: "העניקו לווגינה שלכן את הטיפול המתוק שמגיע לו (ותהפכו אותו לממתק מתוק). אתן יודעות מה אומרים... מי שאת - זה מה שאת אוכלת", וסיימה באימוג'י קורץ ושובב.
מאז הפוסט הביזארי והמילים העוד יותר ביזאריות של קורט, הביקורות ברשת לא איחרו לבוא. "אין בזה שום היגיון", כתבה עוקבת אחת. "אני מקווה שכל החתולים האלה בקמפיין קיבלו תשלום ראוי", התלוצצה מעריצה נוספת. "אני צריכה גניקולוג שיאשר לי שזה בסדר לקחת את הגלולה הזו", כתבה בדאגה אחת אחרת. "לרגע התלהבתי וחשבתי שהוצאת ליין לוויטמינים עבור בעלי חיים", הגיב מעריץ נוסף. "זה פשוט מגוחך. האיבר שלכן לא אמור להריח בריח כזה או אחר, ולא אמור להיות לו טעם מתוק. אם זה קורה - משהו שם לא בסדר. אל תקנו את השטות הזו!", התריעה בחריפות אישה נוספת. מה נגיד, האמת שהפעם באמת נותרו ללא מילים.