אנחנו אמנם מתפרנסים מסיקור נלהב ומסור של סלבס ופועלם בעולם, אבל לפעמים פיסות המידע הקריטיות ביותר על חייהם של הכוכבים הלוהטים והמרתקים בתעשייה מגיעות דווקא מאזרחים עוברי אורח וחדי עין שעושים עבודת קודש מעוררת השראה - ומיד רצים לדווח עליה במקום הכי חם באינטרנט.


אנחנו מדברים, כמובן, על קבוצת הפייסבוק "עובדות לא חשובות על סלבס", שבמהלך סוף השבוע האחרון הרימה רף גבוה מאד ל-2019 עם עובדה חשובה מאין כמותה, שחיינו נחלקים כעת ללפני ואחרי שנחשפנו אליה.

View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

היה זה, לכאורה, רק עוד סטורי שגרתי של קנדל ג'נר, הידועה גם כדוגמנית והאיט-גירל המצליחה והרווחית ביותר בעולם, בו היא שיתפה מגדל כוסות יין מרשים לכל הדעות - אבל איך תנקה קנדל את טיפות היין האדום שוודאי פגשו את הרצפה במסגרת המשימה המאתגרת הזאת?

בין 101 מיליון העוקבים של הג'נרית, היה גם אחד משלנו שסיפק תשובה מדהימה לתהיה הזאת, כשהבחין בפרט קטן שהציץ בשולי הפריים ושמט את לסתות חברי הקבוצה: חבילת מגבונים של סנו, חברה ישראלית למהדרין, שעליה מתנוסס הכיתוב המרגש בעברית: "מטליות לחות לניקוי הרצפה".

איך הגיע המוצר לסביבתה של קנדל? האם זהו רמז לשיתוף פעולה מסעיר אף יותר מזה של קים קרדשיאן עם המותג "קרולינה למקה"? והאם קנדל אוהבת גם במבה, קרמבו ושוקולד השחר? כל אלה עדיין בגדר תעלומה, אבל אנחנו מארגנים לקנדל חבילת שי עמוסה במוצרים מנצחים מתוצרת הארץ, בתקווה שנוכל להמשיך ולעדכן בסוגיה.

View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on


מ"סנו" נמסר בתגובה: "חברת סנו שמחה והופתעה לראות בסטורי שהעלתה קנדל ג׳נר, מוצר מתוצרת כחול-לבן של סנו. מוצרי החברה נמכרים במדינות נוספות מלבד ישראל וכן ברחבי ארה״ב".