לרשימה הארוכה שכותרתה "סיבות לאהוב את קריס ג'נר" אפשר וצריך להוסיף את התמונה שג'נר פרסמה בסוף השבוע.
ביום שישי, ג'נר (61) העלתה לאינסטגרם תמונה בה היא מקדמת אבקה להכנת תה מרזה. על פניו, לא אירוע מסעיר עבור מי שבשבוע ממוצע מקדמת ל-17 מיליון העוקבים שלה חמישה-שישה מוצרים שונים. ואנחנו בטוחים שגם היא לא יכלה לחזות את התגובות לתמונה, שצברה מאז כמעט 450,000 לייקים:
נפתח במובן מאליו: קריס גנ'ר נראית מעולה. לא 'מעולה לגילה', לא 'מעולה יחסית למישהי שעברה שש לידות' (ואלה שמות: קורטני, קים, קלואי, רוב, קנדל וקיילי), אלא מעולה נטו, ללא סייגים.
כמו כן, היא אחת הנשים העשירות והחזקות בהוליווד, וחולשת על אימפריה ששווה מאות מיליוני דולרים, ואנחנו – פחות. אז למה היא צריכה למכור לנו אבקה משלשלת, ועוד לעשות את זה על רקע של חדר כושר? ולמה בשיער מוקפד ואיפור עשוי, שלא ממש מייצרים אווירת כושר ובריאות? תעלומות של העולם המודרני.
ואין מנוס מהדיון בפוטושופ. בנות קרדשיאן ידועות בחיבתן לתמונות מטופלות, אפילו באינסטה. מרגע פרסום התמונה, קריס זכתה גם למחמאות על הגזרה וגם לביקורת על הריטוש הלא-לגמרי-מעודן שנעשה לזרועות של ג'נר. "ספרי לנו על שגרת הפוטושופ שלך", כתב גולש אחד וצירף קלוז-אפ של התמונה כדי להצביע על תהליך ההחלקה והטשטוש (smudge) שנעשו לה:
Hey @KrisJenner also tell us about your photoshop routine ... #krisjenner #kardashians pic.twitter.com/zQl6m5kBkM
— . (@netovro) 23 ביוני 2017
בתגובות לתמונה נכתב, בין השאר: "חבל שערכת לעצמך את הזרועות. למה לטרוח? את נראית טוב!", "אין צורך בהרזיה הזאת, במיוחד כשאת מפרסמת מוצר בריאותי לירידה במשקל. זאת רמאות" ואפילו "זה נראה כמו בובה ממוזיאון השעווה". לא נעים. גולשים נוספים ציינו את תחביב הריטוש המשפחתי, וכתבו "בדיוק כמו הבת שלה".
מקורבים לקריס ניצלו את ההזדמנות וסיפרו לאתרי הרכילות שהתגובות המרושעות שברו את המאמאג'ר המפורסמת. "היא כמעט ולא מפרסמת תמונות חשופות כאלה", אמר מקור המקורב למשפחה, "וביום שהיא עושה את זה – זה מתפוצץ לה בפנים...כולם עושים פוטושופ לתמונות שלהם...היא מזועזעת".
ובכן, היא יכולה להתנחם בכך שהתמונה הפכה לוויראלית, והמודעה שלה זכתה לחשיפה ענקית, שבטח תתורגם גם לבונוס שמן. אז כמו תמיד, צוחק מי שצוחק אחרון.