רק לפני חודשיים הרשת געשה ורעשה על חברת "ספיריט הלואין", שלא רק החליטה לשווק תחפושת חסרת טאקט של קייטלין ג'נר – אלא גם צילמה אותה על גבר שעיר ושמנמן שכל קשר בינו ובין האם החורגת של בנות קרדשיאן מסתכם במחוך בלבד.
אבל למרות הביקורות, הקהל הצביע ברגליים: אתר TMZ מדווח כי כמה רשתות כבר הודו שהתחפושת היא הנמכרת ביותר בהלואין הנוכחי – וכי כל הדגמים שיצאו למדפים נחטפו כבר באוגוסט האחרון.
וזה לא הכל - "קראו לי קייטלין" הצליחה לעשות את הבלתי אפשרי ולעקוף בסיבוב את התחפושת הפופולארית של השנים האחרונות, אלזה מ"לשבור את הקרח", למרות שספק אם הן פונות לאותו קהל יעד.
עוד ב-mako סלבס:
- ג'נה ג'יימסון: "אני אוהבת את ביבי. נקודה"
- מגי אזרזר על קותי סבג: "אנחנו בריאים ומאושרים"
- מפחדים מדקירה? בר רפאלי עושה מזה קמפיין
אגב, חלק מיצרני התחפושת הפנימו את הביקורת וצילמו מחדש את התחפושת על אישה צעירה במקום על גבר, אבל ספק אם ג'נר רואה בהישג הזה מחמאה.
מצד שני, תחפושת קים והשער של "פייפר" לא התקרבה אפילו לשבור את השיאים של "פרוזן", אז כנראה שבאמת יש מלכה חדשה בממלכה.