תראה מה זה רונאלדו. יום אחד אתה מלך העולם, עושה נעימים לאירינה שייק בכנפיים ומריץ דאחקות עם מה קשור בפרסומת של הוט, ויום אחרי, מגיע היריב המר שלך מהמגרש, מסי, ומוציא חשבוניות מס של מיליונים על קמפיין.
"אנו שמחים להודיע על שיתוף הפעולה שלנו עם אדם יוצא דופן, אשר מעניק השראה למיליוני אנשים ברחבי העולם לרדוף אחר החלומות שלהם ולהתמודד עם האתגרים שניצבים בפניהם", נימק טיירון לי המנכ"ל את הבחירה.
ומה עם השם המוזר שנבחר לחברת הסלולרי העולמית? את זה הוא לא נימק אבל אם שם המותג מצלצל לכם מוכר זה כי את קמפיין ההשקה שלו בארץ קידמה לא אחרת מה"וונדרוומן" גל גדות לצד הזמר מוקי.
מסי עצמו החליט להניח בצד את העובדה שהוא הולך לגלגל עוד כמה מיליונים והתחבר גם הוא לצד הפילוסופי שבו ומסר: "על כל אדם להילחם על מנת להגשים את חלומו. עליו להקריב ו'ללכת על הכל' תמיד בכדי להגיע למצוינות. ביום בו נרגיש שאין לנו כבר לאן להשתפר, יהיה עלינו להמשיך לעבוד על מנת להגיע להישגים בתחומים אחרים".