השם גילי מיילי מחזיר אותנו כמה חודשים אחורה, לימי הקיץ הבוערים בהם כותרת רדפה כותרת בעניינם של מיילי ואביו.
מאז, הוריד מיילי פרופיל וניסה להתרכז בעיקר בטיפוח הקריירה שלו. כעת, נראה שהמהלך השתלם כאשר לאחרונה הצטלם מיילי למותג "בוורלי הילס פולו קלאב", שאנשיו החליטו לאחר חיפושים רבים כי מיילי הוא הפרצוף המתאים להוביל את קמפיין החורף שלהם.
מדובר באותו המותג אליו הצטלמה בשנה שעברה כוכבת "בוורלי הילס 90210", שאנון דוהרטי. אחרי קמפיין למוצרי שיער "NEO FINATYA" שם גילם את הסנדק, מיילי מקבל קמפיין נוסף למותג מוכר לא פחות.
לפי מקורים, מיילי קיבל על הקמפיין סכום בעל 5 ספרות, ובמסגרת זאת יופיעו פוסטרים עם דמותו ברשתות המוכרות את מותגי החברה.
לטובת אותם הצילומים עלה מיילי על בגדי עבודה ועלה לאתר הצילומים בזיכרון יעקב ומשם המשיך לסשן צילומים נוסף בראש הנקרה כאילו מדובר בקמפיין של ורסאצ'ה.
ואם זה לא מספיק לכם, מייל גם סיים לאחרונה לצלם פיילוט לתוכנית חדשה בכיכובו שמיועדת לשידור בערוץ 25. ואם גם זה לא מספיק לכם, נספר כי מיילי שוקד בימים אלה על מופע חדש פלוס שיר חדש. כן כן, איש אשכולות.
יריב נתי, הסוכן של גילי מיילי: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה".