זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול" טהוניה רובל, ממשיכה להצליח בתעשייה. אחרי שקיבלה תוכנית יומית בערוץ 24, הגיע הזמן לקמפיין ראשון. עד כמה שהיינו רוצים להגיד לכם שמדובר בקמפיין הלבשה תחתונה, אנחנו עדיין לא יכולים לבשר זאת כי רובל נבחרה לככב בקמפיין חדש למותג השוקולד "קליק".
למעשה, היא לא תככב בו פיזית, אלא רק הקול שלה. בסרטון האנימציה אחת הדמויות היא "דגוניה", פראפראזה של טהוניה שמגיעה להשתתף באירוע ההשקה של המוצר החדש "קליק דג דג".
הבוקר הגיעה זוכת גמר "האח הגדול" לאולפן ההקלטות ודיבבה את דמותה המצוירת. למרות שמדובר בסוג של תפקיד משחק ראשון, נראה שרובל זרמה עם העניין ואף נהנתה ממנו. מעניין מה משפחת מיילי יגידו כשישמעו שיש שתיים ממנה.