כמה רגעים אחרי הפרידה המדוברת של יהודה לוי ונינט טייב, חברת ההלבשה התחתונה אותה מפרסמת טייב, החליטה לנצל את המומנטום של הפרזנטורית שלהם והפיצה קטעים נוספים מצילומי הקמפיין בכיכובה של נינה מלפני עשרה ימים.
מדובר בקמפיין חדש לקולקציית מאצ'תונים של חברת דלתא, שצולם בשיא המשבר של השניים ורגע לפני שקיבלו את ההחלטה הסופית על פרידה וביטול החתונה. עכשיו אפשר להגיד שלגמרי רואים שיש לה משהו עצוב בעיניים.
על סט הצילומים, מספרים הסובבים, היא נראתה קצת מדוכדכת, שקטה ופחות אנרגטית מתמיד, אבל לא ברמה כזו שגרמה למישהו לתהות שמשהו לא טוב עובר עליה למרות שאלה היו ימי שיא המשבר כשהיא ויודה כבר לא גרו ביחד.
למרות הכל, ואחרי שלפרזנטציה של החברה לפני כשלושה שבועות היא לא הגיעה ברגע האחרון בגלל שלא חשה בטוב, לצילומים היא הגיעה כשהיא נראית במיטבה ועשתה את העבודה כמו מקצועית אמיתית, כשתיפקדה, הצטלמה, שיחקה, חייכה ועשתה כל מה שצריך בלי קשר ללב השבור שבפנים.
טייב הצטלמה, בין היתר, גם לסרטון טלוויזיה יחד עם הדוגמן הברזילאי מרסיו גומז, שם מתוארת סיטואציה של בוקר חום יולי אוגוסט, נינט מכינה ביצי עין לארוחה, כשבן זוגה הדוגמן במטבח מזיע וסובל מחום לבוש בתחתונים בלבד. מי יהיה הבחור החדש שיזכה להיות בסיטואציה הזאת במציאות?