אלעד צפני כבר היה אמור להזדכות על תקציב התהילה המוגבל שלו, אבל בעוד הקולגות מבית "האח הגדול" מתאיידים אט אט אל עבר מחזות האנונימיות, הגמד הכי אהוב בסביבה סופר קמפיין ראשון ומפגיז ביכולות תיאטרליות.
צפני מככב במגוון קליפים ברשת עבור חברת הנסיעות "איסתא". אשר החליטה לנצל את מעמדו הבלייני לצורך קמפיין פרסומי. במסגרת התחרות מתבקשים הגולשים לצלם את עצמם רוקדים לצלילי השיר "יאללה בלאגן" ולעלות את הסרטון ליו טיוב.
"על אלעד חשבנו כבר בשלב פיצוח הקריאייטיב", מגלה אסף חמץ סמנכ"ל תוכן בנאנוק, "לא רק בגלל העובדה שבתפקידו הוא יחצ"ן מסיבות, אלא בעיקר בזכות היכולת שלו לחדור לאנשים ללב תוך שנייה, במבט".
בסרטון עצמו נראה צפני בפוזה נטולת החולצה האהובה עליו, כשהוא מפזז לצלילי השיר עם בחורה חטובה לצידו. אנחנו ממליצים על "רוקדים עם כוכבים" כמהלך הקריירה הבא.