בשבוע שעבר סיפרנו לכם על המאבק בין רוסלנה רודינה, ירדן פרץ ושי לי שינדלר על מי תנצל את הבטן ההריונית שלה להוביל קמפיין חדש לבגדי הריון.
למרות הפרסומים על כך שרוסלנה היא זאת שכבר סגרה חוזה עם חברת רמי לי, בחברה דווקא החליטו לבחור בסופו של דבר בשי לי, שתשמש כפרזנטורית שלהם לעונה הקרובה.
שינדלר לא הובילה עד היום קמפיין גדול בכיכובה, לעומת רודינה שכבר הצטלמה למספר קמפיינים בעבר. העובדה הזאת לא שכנעה את בעלי החברה, שהחליטו לא ללכת על הברור מאליו, הפתיעו ובחרו בשינדלר לתפקיד, עליו תשלשל לכיסה כ-60 אלף שקלים.
עוד ב-mako סלבס:
כזכור, במקביל פנו בחברה גם לאשתו של משה פרץ, ירדן, אך גם איתה המשא ומתן לא צלח. מה שמפתיע בכל הסיפור הוא שרודינה נשארה עדיין ללא קמפיין הריוניות, אבל אנחנו לא דואגים לה.
מהרשת מסרו בתגובה: "שי לי מייצגת עבורנו את ההריונית השמחה, היפה, המוצלחת ובעלת בטחון עצמי. כחברת אופנה לבגדי הריון אנו משתדלים לתת מענה רחב ללקוחותינו ומאמינים שחיוך כובש הוא חלק בלתי נפרד מהשגרה של אישה ובפרט אישה בהריון".
נורית אורגל, המנהלת האישית של רוסלנה, מסרה בתגובה: "נחמד שאנשי רמי לי מנסים ליצור כותרות על גבה של רוסלנה! רוסלנה לא עובדת בסכומים המגוחכים שהם הציעו. אני מניחה שגם ירדן הציעה מחיר שלא תאם לכיסם. אז הזוכה הגדולה היא לא ממש זוכה. שיהיה לשי לי בהצלחה".
mako סלבס בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם ובגוגל +